Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Tja geen idee. Bijzonder dat hij het deelde. Tot 2x toe. Had hem erop gewezen dat zijn Tweet over Fitnet onjuist was. Toen zei hij "das niet zo mooi" en dat Nijmegen al langer verdacht werd van gesjoemel met data. Sindsdien misschien anders gaan denken?
@Grigor heb het even gecheckt, en ook zonder Facebook kan je de filmpjes bekijken. Er komt wel meteen zo'n vervelende melding over de helft van je scherm 'registreer je op Facebook', maar je moet gewoon effe op of neer scrollen, op zoek naar het knopje 'volledig scherm' (schuine dubbele pijl rechts onder de video). Zo kan je de video perfect bekijken in volledig scherm en zie je de Facebook-melding niet meer.
Met zoveel moois ben ik bang dat amateurs niet meer durven.
Ik wil mensen in mijn omgeving vragen te doneren. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het ook via de ME/cvs vereniging kon, maar ik kan dat niet meer vinden. Hersenkronkel van mij??
Dit omdat niet iedereen paypal heeft.
De ME CVS Vereniging doet verder niet mee met deze actie. Inderdaad tot nu toe dan de enige optie direkt doneren.
De aktie blijft gewoon gezellig door gaan de professionele zullen langzamerhand denk ik wel minderen. Hoewel dat nu nog niet het geval blijkt haha.
We zullen zien. Gelukkig bereikt het veel mensen buiten de ME gemeenschap.