De Steungroep ME en arbeidsongeschiktheid heeft dringend nieuwe donateurs nodig. Voor een bescheiden bedrag per jaar krijg je diverse voordelen zoals gratis telefonisch advies en korting op de brochure Werk en inkomen bij ziekte: een praktische gids en gratis gebruik van het online-programma 'Mijn Re-integratieplan' .
Eenmalige of periodieke donaties van bestaande en/of nieuwe donateurs zijn ook van harte welkom.
Verder zoekte de Steungroep nieuwe vrijwilligers en nieuwe bestuursleden. Heb je zelf tijd en voldoende energie of ken je iemand die interesse zou hebben? Neem dan contact op met de Steungroep. Let op: de Steungroep is in Groningen gevestigd en de werkzaamheden worden ook daar op kantoor uitgevoerd.
Meer weten? Kijk op www.steungroep.nl of bel (050) 549 29 06 of mail info@steungroep.nl
Help de Steungroep!
Moderator: Moderators
Help de Steungroep!
Al meer dan 20 jaar donateur en ik kan het van harte aanbevelen. De Steungroep doet zoveel goed werk. Dus als je je het kunt veroorloven om donateur te worden: doen!
Ariadne
Ariadne
Een jaarlijkse donatie is meer dan €20,- (elk gewenst bedrag boven de €20,00). Je kan ook een eenmalige of periodieke gift doen.
Het staat inderdaad verstopt op de site.
Ik ben zelf donateur van de Steungroep en ze hebben me een aantal jaar geleden enorm goed geholpen bij een procedure tegen het UWV.
Verder sluit ik me helemaal bij Ariadne aan: als je het je kan veroorloven zeker lid worden. Het is een organisatie die erg veel goed werk voor ons doet en die ook concreet kan helpen als je met UWV kwesties zit (of met je bedrijfsarts).
Het staat inderdaad verstopt op de site.
Ik ben zelf donateur van de Steungroep en ze hebben me een aantal jaar geleden enorm goed geholpen bij een procedure tegen het UWV.
Verder sluit ik me helemaal bij Ariadne aan: als je het je kan veroorloven zeker lid worden. Het is een organisatie die erg veel goed werk voor ons doet en die ook concreet kan helpen als je met UWV kwesties zit (of met je bedrijfsarts).