Valganciclovir (antiviraal EBV-CMV-HHV6)
Moderator: Moderators
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
ja, dat weet ik, maar dan moeten ze wel kunnen aantonen dat het nog steeds latent aanwezig is, en dat kunnen volgens mij niet, en dan is het wel erg moeilijk om het medicijn voorgeschreven te krijgen
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Hoi,
Latente aanwezigheid en eventuele "reactivatie van virus" kan bewezen worden door PCR-testen (Polymere Chain Reaction)
Zie voor belgie : www.redlabs.com
Dacht dat in Nederland Prohealth ook PCR deed maar heb daar geen ervaring mee.
Google op "pcr testen". Ze bestaan al zo'n 30 jaar.
Groetjes,
Dirk
Latente aanwezigheid en eventuele "reactivatie van virus" kan bewezen worden door PCR-testen (Polymere Chain Reaction)
Zie voor belgie : www.redlabs.com
Dacht dat in Nederland Prohealth ook PCR deed maar heb daar geen ervaring mee.
Google op "pcr testen". Ze bestaan al zo'n 30 jaar.
Groetjes,
Dirk
Hee hallo!
Ik ben nieuw hier, heb van Paul van Meerendonk Zelitrex (valaciclovir) voorgeschreven gekregen, maar ik ben nogal huiverig om het te gaan gebruiken.
Hij heeft een kuur voor 2 weken voorgeschreven .
IK heb alles een beetje geprobeerd door te lezen wat jullie geschreven hebben, heel interessant! Alleen het was me niet duidelijk of iemand zelitrex gebruikt heeft? is valganciclovir hetzelfde middel als valaciclovir (de zelitrex dus)?
Ik schrik ook wel van de opmerkingen dat je er nierklachten enzo van kunt krijgen, is daar nu al meer over bekend?
En kan iemand zeggen die het gebruikt heeft wat het effect ervan was?
volgens Van Meerendonk kun je er even goed ziek van worden, maar dat moet na afloop van de 2 weken kuur weer over gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! groetjes Ris
Ik ben nieuw hier, heb van Paul van Meerendonk Zelitrex (valaciclovir) voorgeschreven gekregen, maar ik ben nogal huiverig om het te gaan gebruiken.
Hij heeft een kuur voor 2 weken voorgeschreven .
IK heb alles een beetje geprobeerd door te lezen wat jullie geschreven hebben, heel interessant! Alleen het was me niet duidelijk of iemand zelitrex gebruikt heeft? is valganciclovir hetzelfde middel als valaciclovir (de zelitrex dus)?
Ik schrik ook wel van de opmerkingen dat je er nierklachten enzo van kunt krijgen, is daar nu al meer over bekend?
En kan iemand zeggen die het gebruikt heeft wat het effect ervan was?
volgens Van Meerendonk kun je er even goed ziek van worden, maar dat moet na afloop van de 2 weken kuur weer over gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! groetjes Ris
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Hai welkom!
Ikzelf ben niet bij Paul, maar in Belgie en heb vanuit daar ook Zelitrex gekregen voor korte periode.
Zie posting Zuiderzon. Ja is hetzelfde als Val.
Bij mij persoonlijk deed het te weinig, dus gestopt. Verder geen nare bijwerkingen hoor! Trouwens Zelitrex wordt vergoed he.
Succes hoor, en niet geschoten.....
groetjes!
Ikzelf ben niet bij Paul, maar in Belgie en heb vanuit daar ook Zelitrex gekregen voor korte periode.
Zie posting Zuiderzon. Ja is hetzelfde als Val.
Bij mij persoonlijk deed het te weinig, dus gestopt. Verder geen nare bijwerkingen hoor! Trouwens Zelitrex wordt vergoed he.
Succes hoor, en niet geschoten.....
groetjes!
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
- huppelepup
- Gevorderd lid
Valganciclovir: mogelijke verbetering bij ME/CVS-patiënten
samengevoegd. mod.
Valganciclovir: mogelijke verbetering bij ME/CVS-patiënten met EBV en HHV-6
Ik ben toch wel benieuwd naar dit middel en zou dit best willen proberen. Zou fijn zijn om cognitief wat te verbeteren. Maar er is nog geen ME arts die dit voorschrijft vermoed ik.
Valganciclovir: mogelijke verbetering bij ME/CVS-patiënten met EBV en HHV-6
Ik ben toch wel benieuwd naar dit middel en zou dit best willen proberen. Zou fijn zijn om cognitief wat te verbeteren. Maar er is nog geen ME arts die dit voorschrijft vermoed ik.