omdat we ( of toch de meesten onder ons ) toch wel op zoek zijn naar een oplossing voor onze aandoening,ben ik maar eens langs gegaan bij het Lyme centrum in Maastricht.
Deze "vriendelijke welwillende " mensen zijn er erg op gebrand om je te helpen.....dus deze jongen werd gecontroleerd op Lyme...kosten 250 euri..
dan volgt de uitslag..in een tweede "consult " van nog geen minuut werd me verteld dat ik negatief ben getest maar dat men e.e.a. nog wil bespreken met collegae en of ik over een tweetal weken wil terug komen...
dan vervolgens derde "consult " nee we moeten nog meer testen doen...ik sta achter u,ik geloof dat er iets zit !!!! was de uitspraak....
toen kreeg ik de rekening van degene "die achter mij stond "...399 euri !!! voor 1 keer een intake gesprek van ongv 20 min....en vervolgens 2 x bezoek van 1 en 5 minuten....
maar ze bedoelen het goed hoor.......ze staan echt achter je...en je portemonnee.....
niet naar toe gaan dus , je schiet er niks mee op anders dan dat het je een hoop geld kost...
lindie