Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Geweldig dat het je is gelukt, Grigor ! Voor mij is amsterdam helaas geen optie, maar ik hoop de film ooit te kunnen zien. Zou mooi zijn als er nog een journalist kan aanschuiven!
Op ME Gids.net staat ook een artikel over deze documentaire, heb op mn tablet nog niet voor elkaar gekregen om de link te knippen en plakken. Even zoeken op forgotten plague.
Nee Grigor, zou alleen m'n oude vader kunnen zijn, maar die wil ik dat niet aandoen. Ik vind het zelf al heel confronterend....
Ik zou even een PB-tje aan Zuiderzon sturen daarvoor (laat dat 'kleine' maar weg ). Je kunt het mss beter niet screening noemen (want is het niet echt ). Filmvertoning oid?
Grigor, ik ken persoonlijk geen andere ME patienten als je dat bedoelt? En gezonde vrienden en kennissen zijn over het algemeen niet geinterseerd. (Op enkele uitzonderingen na, gelukkig). Maar dat gaat ook weer niet zo ver dat ze hiervoor naar Amsterdam zullen reizen.