UWV oude stijl?

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Het UWV gaat inderdaad niet over het wel of niet erkennen van een arts. Als een arts staat ingeschreven in het BIG register is hij /zij arts, punt. Ze kunnen wel afwijken van het advies van een behandelend arts, maar dit moet dan wel gemotiveerd worden.

Peter, ik zou contact opnemen met de Steungroep:
http://www.steungroep.nl/contact-79

Succes en groetjes, Ariadne.
Gebruikersavatar
NooitOpgeven
Actief lid
Berichten: 301
Lid geworden op: 12 nov 2012, 21:02

Bericht door NooitOpgeven »

Daarom is stiekem opnemen van het gesprek zo belangrijk. Die VA's kletsen maar wat.
Ze proberen ons te overbluffen,te intimideren en noteren alleen wat ze (tegen ons) kunnen gebruiken.
Ik kan het wetsartikel nu even niet vinden.
Gebruikersavatar
peter89
Actief lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 nov 2014, 19:59

Bericht door peter89 »

@Ariadne argumenten heb ik genoeg. De mensen van de steungroep zijn over een week terug van vakantie en dan nemen ze contact met me op. Gezien de objectieve gegevens die ik heb verzameld heb ik zeker kans op een zaak. Maar ja, UWV weet je het maar nooit
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

klopt asje, heb paar jaar geleden daar iets over gehoord dat ze daar actie op zouden nemen, maar nooit meer iets over gehoord helaas. en regulieren artsen mogen ze niet niet erkennen, dat klopt ook. maar ze doen alles om van ons af te komen. heb het idee dat ze het hele UWV op willen doeken, we leven in een neo liberale systeem, en Brussel is ook nu helemaal neo liberaal. volgens de liberalen zijn we zelf verantwoordelijk als we ziek zijn. we moeten het zelf maar uit zien te zoeken dan. dat is waar hun naar toe willen. en tegen die tijd dat er medicijnen zijn, is het voor ons onbetaalbaar. een verkapte genocide is dat. https://eunmask.wordpress.com/2014/08/0 ... -begonnen/
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Gaat niet gebeuren hoor.
Life smells...
Plaats reactie