De naam van de actie
4daagse Nijmegen voor ME is gewijzigd in:
Dream or Donate: Walk with ME & Lyme
Het doel van Dream Or Donate: 4daagse Nijmegen voor ME is bereikt !!!
De wandelgroep bereidt zich al tijden voor op de mega inspanning: 4 dagen 40 km lopen. Wij zijn druk aan het trainen, nu minimaal 2x per week 25 km.
Tot op dit moment zijn we druk bezig geweest om de broodnodige sponsoren te vinden, die deze actie mogelijk maken. Er zijn te veel mensen die onnodig moeten lijden. Daarom willen wij aandacht voor ME & Lyme. Door tijdens de vierdaagse van Nijmegen in een krachtige boodschap te laten zien.
We want to LIVE Not just exist!
Er zijn 25 ”We want to LIVE Not just exist”/eigen ontwerp T-shirts geschonken door Handels onderneming Van Schooten uit Lemelerveld. Stichting Hope For Lyme schenkt ons 25 bedrukte T-shirts voorzien van hun boodschap. Van de ME/cvs Vereniging krijgen wij 30 T-shirts in bruikleen met de opdruk ”ERKEN DE ZIEKTE ME”.
Dag 1 loopt de groep in het eigen ontwerp voor ME en Lyme.
Dag 2 lopen wij in T-Shirts van Hope For Lyme.
Dag 3 lopen wij in T-Shirts van de ME/cvs vereniging.
Dag 4 wordt zoals de eerste dag.
Het bedrukken van de T-shirts is belangeloos verzorgd door Digico bv foliepanelen, kussens, vlaggen, naamborden en Di-KaDo webshop special gifts etc. De eigenaar heeft ons ook opgenomen in zijn wandelvereniging Walkmates waardoor wij verzekerd zijn van deelname! De spandoeken zijn klaar en belangeloos verstrekt door SIGNALO uit Zwaag NH.
Wij zijn de sponsoren ontzettend dankbaar dat zij ons de mogelijkheid hebben geboden om heel Nederland en ver daarbuiten te laten zien dat er heel veel mensen onnodig moeten lijden aan de verschrikkelijke ziekte ME & Lyme.
Maar……….er kan meer!
De fondsenwerving Dream or Donate is geslaagd , waardoor wij kunnen deelnemen aan de Nijmeegse Vierdaagse.
Hartelijk dank aan iedereen die zijn/haar donatie heeft gedaan. Het was zeer ontroerend hoe sommige patiënten met hun minimale inkomen ons toch wilde steunen.
Om nog meer aandacht te krijgen, kunnen we, door het verspreiden van informatie over deze ziektes, aan de media, middenstand en particulieren nog sterker de aandacht op ons vestigen.
Wij bekijken momenteel wat er mogelijk is en dat zal afhankelijk zijn van wat er ter plekke kan en mag, de middelen (helaas geld), ideeën èn de beschikbare mensen !
Voor aanmelding van ideeën, initiatieven, òf als vrijwilliger

naar
WeWantToLIVENotJustExist :
WeWantToLIVENotJustExist@gmail.com
De afhandeling hiervan is in handen van een lotgenoot, dus een reactie kan even op zich laten wachten...