Wat als Pacing niet helpt?
Moderator: Moderators
- NooitOpgeven
- Actief lid
G*v*d, gvd, gvd........................domme
Het is 2015 en dan NOG dit soort rotzooi?????? Die onzin hoor ik al 15 jaar!
Houden ze dan nooit op?
De enige paar regels die een heel klein beetje kloppen heb ik hieronder gezet. Waarbij m.i. de 1 e groep CVS-ers en/of depressieven oid zijn, de 2 e groep ME ers die tijdelijk even opknappen om later weer af te knappen tot de 3 e en laatste groep, de ME-ers.
==........sommige patiënten genezen zelfs. DE MEERDERHEID HEEFT ECHTER SLECHTS MATIG BAAT BIJ DE BEHANDELING; op sommigen heeft de gedragstherapeutische aanpak zelfs GEEN ENKEL GUNSTIG EFFECT.==
Ik gebruik dit naar mijn mail naar die ene psychiater ter illustratie waar wij zo zat van zijn.
Grrrrr dit artikel komt bij de foute artikels hier op het net!
Asje, weet jij nog wel ergens wat verse juiste publicaties dan? Ik bedoel, daar waar GET ed weerlegd worden?
Je weet nou toch wel dat zelfs die cijfers op leugens gebaseerd zijn!?! CGT geeft geen enkel significant resultaat.
En waarom zou er nu ineens iets veranderd zijn in de medische tijdschriften, als dat wel zo was, zou dat groot nieuws zijn. Ik lees het al 25 jaar.
Er zijn voortdurend publicaties, maar een 'vers' artikel tegen CGT zou ik zo niet weten, zou je moeten opzoeken bij Twisk of van Roijen.
En waarom zou er nu ineens iets veranderd zijn in de medische tijdschriften, als dat wel zo was, zou dat groot nieuws zijn. Ik lees het al 25 jaar.
Er zijn voortdurend publicaties, maar een 'vers' artikel tegen CGT zou ik zo niet weten, zou je moeten opzoeken bij Twisk of van Roijen.
Life smells...
Ja, ik weet het; ik zou me er niet zo druk meer over moeten maken.asje schreef:Je weet nou toch wel dat zelfs die cijfers op leugens gebaseerd zijn!?! CGT geeft geen enkel significant resultaat.