Columns
Moderator: Moderators
RE: Columns
ik vind het erg leuk / herkenbaar
Hoi Arjen,
Ik vind het erg leuk dat we nu een column hebben!
Ik moet bekennen dat ik je tweede column ook nog niet gelezen had, omdat ik er simpelweg niet aan denk dat er een nieuwe zou kunnen zijn.
Misschien is het een idee om er even een topic over te openen in Het Café als de nieuwe column er is; kunnen mensen daar gelijk reacties geven.
Ik denk dat er wel degelijk behoefte aan is!
Groeten,
Marloes
Ik vind het erg leuk dat we nu een column hebben!
Ik moet bekennen dat ik je tweede column ook nog niet gelezen had, omdat ik er simpelweg niet aan denk dat er een nieuwe zou kunnen zijn.
Misschien is het een idee om er even een topic over te openen in Het Café als de nieuwe column er is; kunnen mensen daar gelijk reacties geven.
Ik denk dat er wel degelijk behoefte aan is!
Groeten,
Marloes
Keep on rockin'
Ik heb ehm pas ontdekt, vond het leuk om te lezen! Misschien een goed idee; wat Marloes ook zegt.
Groet,
Groet,
Het staat al een tijdje aangegeven hoor op de homepagina bij wat er nieuw is op de siteJazzie schreef:Ik wist niet dat er een column was...

Ik zal de column wel als nieuw artikel vertonen op de homepagina. Ik dacht eerst dit niet te doen omdat daar echt de nieuwste nieuws artikelen stonden etc. Maar waarom ook niet.
Dus voortaan zullen nieuwe columns van Henk- Arjen ook bij de laatste 5 artikelen staan op de homepagina. Ik kijk ook nog even naar een andere mogelijkheid zodat het duidelijk is dat er een nieuwe staat.
Hey Sanny leuk om te horen.
Marloes: bedoel je dat de tekst van Andre Hazes is! ?
Goede zanger, en van de doden niets dan goed, maar met zijn stem zou hij mij nooit zo raken als Guus Meeuwis dit kan, de doorleefde tederheid in zijn stem is fenominaal, ik zie hem al jaren groeien in wijsheid, doel dan op de stem.
Hazes stijgt acuut in mijn waardering als hij zo, n song heeft kunnen schrijven, valt de drankschade toch nog mee
Arjen
Marloes: bedoel je dat de tekst van Andre Hazes is! ?
Goede zanger, en van de doden niets dan goed, maar met zijn stem zou hij mij nooit zo raken als Guus Meeuwis dit kan, de doorleefde tederheid in zijn stem is fenominaal, ik zie hem al jaren groeien in wijsheid, doel dan op de stem.

Hazes stijgt acuut in mijn waardering als hij zo, n song heeft kunnen schrijven, valt de drankschade toch nog mee

Arjen

Hey Marloes: Andre Hazes vind ik een geweldige zanger, mits hij zijn genre zingt en hierbij doel ik op zijn Kunst, Nederlandstalig drama, en dan het liefst in een kroeg.
Hij was of is nog steeds voor velen zanger nummer een, net als vroeger Willie Albertie.
Die roem koste hem zijn leven, maar hij doorleefde het van a tot z, in die zin alle eer
Arjen
Hij was of is nog steeds voor velen zanger nummer een, net als vroeger Willie Albertie.
Die roem koste hem zijn leven, maar hij doorleefde het van a tot z, in die zin alle eer

Arjen