Mijn ME coming out op TV . Hulp nodig

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Lol. Zoals het je gaat, gaat het nog lang duren. Pff.
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Grigor,
mijn man vond je niet streng kijken. Wel serieus enne....iemand die wel iets van zichzelf laat zien, maar niet het achterste van z'n tong. Leuk hè, die verschillende interpretaties bij 1 foto.
Hij gaat dan trouwens eerst de foto als foto zitten bekijken (doet weleens een workshop fotografie), conclusie: mooi portret. Bij deze door gegeven.

Groetjes, Ariadne.
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Dank je Ariadne. Leuk om te horen.

Ik ben vanwege de ziekte eigenlijk heel goed met computers en telefoons en dergelijke geworden. En sinds kort met fotografie bezig. Jammergenoeg kan ik er weinig mee.Bezoek is te zwaar om daar altijd fotos van te maken. Of iemand als model te gebruiken Dus is het dan vaak een zelfportret als ik een beetje energie heb. Dus ondanks alleswel mooi om dan mijn foto op papier ergens te zien. Ik kijk er naar uit het te zien. En bedank je man maar :-))
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Nou, ik ben juist helemaal niet goed met computers enzo. Ik zet het alarm op 20 minuten en daarna moet ik stoppen, anders heb ik uren later nog een druk hoofd. Die tijd gaat helemaal op aan mail, internet etc. Tijd om iets uit te zoeken is er dan niet meer. Afijn, zo is het bij iedereen weer net iets anders.

Heb je de MEduims al ontvangen? Is het interview goed weer gegeven? En hoe bevalt het om je zelfportret pontificaal op de voorkant te zien staan? :)

Ik las afgelopen week een interview met Paul Ruven. Ging over zijn geflopte film, maar even tussendoor werd nog vermeld dat zijn vriendin al 25 jaar ME heeft. En dat ze nu besloten hadden het stilzwijgen te doorbreken. Wat is dat toch met "ons"??
Hij is in samenwerking met de stichting bezig om filmpjes te maken over mensen met ME. Het is de bedoeling dat die op een website komen. Heb je enig idee of het filmpje over jou daar ook bij komt?

Groetjes, Ariadne.
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Oh ja qua energie gaat het nu ook lastig inderdaad. Maar dat staat een beetje los van of ik er zeg maar mee overweg kan. Scherm turen is nooit echt prettig sinds de terugslag.

Heb ze nog niet ontvangen. Misschien ligt ie vandaag beneden maar meestal brengen mijn buren het wel naar boven:-) Ga zo even kijken .
Het interview wel gelezen. Ik had heel veel opgeschreven. Is wel een stuk netter geworden en wat dingen weggelaten maar veel staat er wel in.
Vind het ook fijn dat CVS weg is gelaten. En ja dat hoofd van mij hahaha :-) Ik ben het wel gewend ergens in te staan. Maar zo vanwege mijn ziekte is wel even anders.

Paul Ruven had ik contact mee. Maar wist toen nog niet echt wat zijn idee was. Er werd toen contact door een vrouw opgenomen die de opnames zou regelen vondh het een beetje raar dat Paul het niet deed. En voelde een beetje of dat het dan misschien minder voor hem betekende . Zo van laat iemand anders het maar doen. En ik wou het groter aanpakken. Dus toen afgezegd.
Maar misschien kan ik het als nog doen.
Het huidige filmpje is voor de stichting in iedergeval.
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Jammer voor de vriendin, goed voor onze zaak.
Life smells...
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Hm, kweetnie, met wat ik nu weet ben ik niet zo enthousiast over de opzet: korte filmpjes (geen moeilijke dingen) op een website. Ik weet niet hoe ze het verder aan gaan pakken, maar wie gaat daar nou naar zitten kijken, behalve mensen met ME en hun omgeving?

@Grigor,
Gaat het nog een beetje met die AB? Of erg veel last?

Groetjes, Ariadne.
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Als ie er compilaties van maakt, van die filmpjes, kunnen ze toch ook op tv getoond worden? Voor een groter publiek?
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Het gaat. Darmen voelen beter aan . Maar verder nog weinig vooruitgang. Wel wat minder intens dan in het begin. Dat scheelt.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Kan me tegelijk niet voorstellen dat Ruven er niet iets van maakt op één of andere manier.
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Contacteer:

Bericht door soof »

hoest met de ab/(baasje van) grigor?
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Ben ook benieuwd. Miauw.
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Hallo. Weinig vooruitgang qua energie ofzo. Maar darmen blijven goed. Zal wel ergens goed voor zijn lijkt me. Had vandaag wel een "goeie"dag met veel recht op zitten. Maar ja zegt verder weinig.
soof
Gevorderd lid
Contacteer:

Bericht door soof »

vandaag rechtop zitten, ooit een rechtoppe wandeling!
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Plaats reactie