Mijn ME coming out op TV . Hulp nodig

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Grigor,
Sinds je tweede coming out is hier op het forum bekend wie je bent. Vaste forumleden begrijpen het vertrouwelijke karakter van de hier gedeelde informatie wel (blijkt ook wel uit de vraag van Willemijnd). Maar iedereen kan meelezen. Misschien kun je aan de moderators vragen dit topic besloten te maken. Is maar een idee, bedenk zelf maar of je dit wil of niet.

Groetjes, Ariadne
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Willemijnd,
je berekening klopt niet. Het lastige is dat de een wel hulp en hulpmiddelen krijgt en de ander niet. Een berekening valt dus eigenlijk niet te maken.
Het is wel duidelijke taal zo met die 0 Euro, maar ik ben bang dat je in vagere termen moet spreken, zoals: veel mensen met ME krijgen geen...

En ja, het filmpje spreekt voor zich, hoeft niet veel bij.

Groetjes, Ariadne.
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Klopt. Ga er over nadenken
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Ja, dat van die 0 euro klopt gelukkig gewoon niet. De één krijgt wel iets, de ander niet. Carnitene is waanzinnig duur, krijgen we. Etc.

En dan met de bezuinigingen, onder alle chronisch zieken wordt gekort. Dus blijft over: een deel van de patiënten krijgt geen voorzieningen + er is geen (of nauwelijks?) geld voor bio-medisch onderzoek (dus zijn er ook geen medische teams en bijscholing).
Life smells...
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Ik zag eergisteren trouwens (ben niet altijd even vlot) dat de tweet van de Stichting over de start van de campagne was geretweet door Jürgen Rayman, Umberto Tan en Henk Jan Smits.... niet verkeerd....
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Umberto Tan. Heel goed.
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Grigor schreef:Umberto Tan. Heel goed.
Kun je met hulp van Jan niet proberen bij Humberto aan tafel te komen (liggen)? Of zou jou dat te veel zijn?

Hij is rustig en vertrouwen gevend. Je kunt bij hem vast pas hoeven "opkomen" en weg gaan wanneer het jouw tijd is. Dan hoef je de rest van de show niet mee te maken, want te vermoeiend. Als Humberto dat ook vermeldt zijn dat gelijk, met jouw aanliggen, twee aanwijzingen erbij die voor zich spreken en wellicht indruk maken.

Evt. wil iemand van de thuiszorg ook mee ter begeleiding?
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Kon de Tweet van Umberto niet vinden, Ten 2e dat zou inderdaad te zwaar zijn. Ik kom echt het huis bijna niet uit.
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Ah ik snap Twitter niet helemaal. Maar is het niet dat de stichting het bij Umberto heeft geshared? Hij heeft het er zelf niet opgezet.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Mooi!

Tuurlijk is dat te zwaar. Maar zou jouw vriend Jan er niet kunnen gaan zitten, met ook jouw filmpje?

Raymann en Smits waren trouwens al betrokken bij ME.
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Nou ja het is niet mijn filmpje hahaha. Misschien komt er nog een "mijn" filmpje ooit :-))

Lijkt me dat de stichting daar gaat zitten.
soof
Gevorderd lid
Contacteer:

Bericht door soof »

is alleen door Jorgen geRT heaur :|
Laatst gewijzigd door soof op 20 nov 2014, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Grigor schreef:Ah ik snap Twitter niet helemaal. Maar is het niet dat de stichting het bij Umberto heeft geshared? Hij heeft het er zelf niet opgezet.
Oh, zou best kunnen, ik weet ook niet hoe twitter werkt. Waarschijnlijk verkeerd begrepen :?
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Deze campagne van de Stichting is heel mooi. Maar ze zijn jaaaren gelden al dubbel geworden wb de naam CVS en behandeling CGT. Hopen dan dat dat maar goed gaat ... Ik heb helaas verschillende dingen op tv zien voorbijkomen die nou niet direct een echt goede indruk gaven. Ook kan niet iedereen alles even goed overbrengen.

En het filmpje mag (moet!) overal gedeeld worden, dus geen probleem wat dat betreft, kan altijd getoond worden.
Life smells...
Plaats reactie