samento-banderol protocol
Moderator: Moderators
Ik ben na 10 maanden AB te nemen daarmee gestopt. Ik neem al 2 maanden in beperkte mate Samento en Cumanda (om dat meer niet lukte). Mijn gezondheid is kort gezegd nog altijd slecht.
Wat ik mij nu afvraag..
Kan ik eventueel een terugval verwachten?
Of mij juist beter voelen door te stoppen met AB?
Zijn er die merken dat doordat ze stoppen met AB ze plots meer druppels Cumanda & Samento kunnen verdagen?
Of is het sowieso verstandig om te verhogen zelfs als het niet echt lukt om geen terugval te krijgen...
Wat ik mij nu afvraag..
Kan ik eventueel een terugval verwachten?
Of mij juist beter voelen door te stoppen met AB?
Zijn er die merken dat doordat ze stoppen met AB ze plots meer druppels Cumanda & Samento kunnen verdagen?
Of is het sowieso verstandig om te verhogen zelfs als het niet echt lukt om geen terugval te krijgen...
Bij herxen is het aanbevolen om goed te ontgiften bv met Burbur.
Langzaam opbouwen van S en C lijkt me ook het beste.
Niet forceren, iedereen reageert anders op de druppels.
Langzaam opbouwen van S en C lijkt me ook het beste.
Niet forceren, iedereen reageert anders op de druppels.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
he dank aoife voor de link! Ik heb voor alles een eigen glas maar nam de Burbur met de Cumanda 20 min na Samento. Nu zal ik de Burbur met de Samento innemen. Het is wel een puzzel hoor! Maar ik kom er beetje in.
Ja veel Burbur voor ontgiften, had ik al bij de AB. Ook andere ondersteunende dingen zijn zelfde bij mij als bij de antibiotica.
Ik ben nog maar week bezig. Tot nu toe geen gekke dingen, lijkt op eerste week AB, wat stoelgang betreft. Voel me niet heel goed, maar dat is geen nieuws.
She, DLM is niet volkomen overgegaan op alternatieven. Eerste periode was Antibiotica, bij mij 8 a 9 maanden. Daar begint hij volgens mij bij veel patiënten mee. Ik denk ook dat veel dat blijven krijgen. Maar iedereen krijgt wat anders. Ligt er maar net aan wat er voor'n klachten zijn en welke uitslagen hij vindt. Ik had geen voedsel toleranties en mag alles eten, dat is bij sommigen ook anders. Volgens mij krijg ik Cumanda omdat er ook sprake is van co-infectie (Bartonella in mijn geval)
Natuurlijk is niet vanzelf sprekend beter/milder denk ik dan chemisch. Van een paddestoel of sommige bessen kan je ook dood gaan. Toch voelt het 'beter'.
Ja veel Burbur voor ontgiften, had ik al bij de AB. Ook andere ondersteunende dingen zijn zelfde bij mij als bij de antibiotica.
Ik ben nog maar week bezig. Tot nu toe geen gekke dingen, lijkt op eerste week AB, wat stoelgang betreft. Voel me niet heel goed, maar dat is geen nieuws.
She, DLM is niet volkomen overgegaan op alternatieven. Eerste periode was Antibiotica, bij mij 8 a 9 maanden. Daar begint hij volgens mij bij veel patiënten mee. Ik denk ook dat veel dat blijven krijgen. Maar iedereen krijgt wat anders. Ligt er maar net aan wat er voor'n klachten zijn en welke uitslagen hij vindt. Ik had geen voedsel toleranties en mag alles eten, dat is bij sommigen ook anders. Volgens mij krijg ik Cumanda omdat er ook sprake is van co-infectie (Bartonella in mijn geval)
Natuurlijk is niet vanzelf sprekend beter/milder denk ik dan chemisch. Van een paddestoel of sommige bessen kan je ook dood gaan. Toch voelt het 'beter'.
@ Sander, in jouw topic over cytokine waarden bij Lyme heb ik geantwoord
Over mijn waarden, Ik heb sindsdien geen nieuwe bloedname meer gehad
Ivm de Trias C kuur, ik was blij verrast dat D'r DML mij deze druppels voorschreef, weliswaar nadat ik meermaals gebeld had met Himunitas over het juiste merk en verdunning van de Smilax die eerst op mijn voorschrift stond.
Ik ken Trias C van een orthomoleculair arts die overtuigd is dat dit een heel goede ontgiftigings kuur is, ook mijn huisarts werkt ermee
Ik en ook mijn man, hebben het over de jaren heen al een paar keer gehad
Op zijn aanraden, doe ik
15 druppels van elk flesje in 2 keer 1 liter water ( 30 druppels in totaal dus ) en drink dit gedurende de dag
Het staat zelfs naast mijn bed voor als ik s nachts wil drinken,
Na ongeveer drie weken zijn de druppeltjes op, en was ik ook door de lange nasleep van mijn sinusitis hee
Voor mij voelen ze heel goed de Trias C .
En heel vertrouwd natuurlijk, ik ben blij dat alternatief en regulier hand in hand gaan !
Over mijn waarden, Ik heb sindsdien geen nieuwe bloedname meer gehad
Ivm de Trias C kuur, ik was blij verrast dat D'r DML mij deze druppels voorschreef, weliswaar nadat ik meermaals gebeld had met Himunitas over het juiste merk en verdunning van de Smilax die eerst op mijn voorschrift stond.
Ik ken Trias C van een orthomoleculair arts die overtuigd is dat dit een heel goede ontgiftigings kuur is, ook mijn huisarts werkt ermee
Ik en ook mijn man, hebben het over de jaren heen al een paar keer gehad
Op zijn aanraden, doe ik
15 druppels van elk flesje in 2 keer 1 liter water ( 30 druppels in totaal dus ) en drink dit gedurende de dag
Het staat zelfs naast mijn bed voor als ik s nachts wil drinken,
Na ongeveer drie weken zijn de druppeltjes op, en was ik ook door de lange nasleep van mijn sinusitis hee
Voor mij voelen ze heel goed de Trias C .
En heel vertrouwd natuurlijk, ik ben blij dat alternatief en regulier hand in hand gaan !
Goed zo Sander, veel naar buiten, het is er het weer voor nu !
Bedoel je dat je je beter voelt met de trias C of met de
Samento Banderol druppels ?
ik,persoonlijk voel verbetering in spier en gewrichtspijn
Conditie ietsje pietsie beter maar ik kom van een heel slecht voorjaar
Maar mijn hoofd blijft suf, duf, pijnlijk op ontploffen staan
Dag en nacht
Bedoel je dat je je beter voelt met de trias C of met de
Samento Banderol druppels ?
ik,persoonlijk voel verbetering in spier en gewrichtspijn
Conditie ietsje pietsie beter maar ik kom van een heel slecht voorjaar
Maar mijn hoofd blijft suf, duf, pijnlijk op ontploffen staan
Dag en nacht
Ugh, weer even een terugval. Had opgebouwd naar 15 druppels Samento(8 's ochtends, 7 's avonds) en 12 cumanda(6 en 6). Maar heb nu een paar weken last van extreme moeheid, slaapproblemen en hyperventileren. Vooral dat hyperventileren blijft een naar gevoel. Dus even 2 dagen rust en nog eens op 12 Samento en 9 Cumanda verder voor de volgende 2/3 weken.
Bijvoorbeeld om van 6 naar 7 druppels Cumanda te gaan, neem ik eerst enkele dagen 7 druppels 's morgens en nog altijd 6 's avonds. Als het goed gaat, dan neem ik er dan ook 's avonds 7.
Dus eentje erbij, maar in stappen. Het gaat nu wel al enkele dagen goed met die 3 druppels Samento 's morgens dus ik zal waarschijnlijk nu eens proberen om vanavond er ook 3 te nemen...
Dus eentje erbij, maar in stappen. Het gaat nu wel al enkele dagen goed met die 3 druppels Samento 's morgens dus ik zal waarschijnlijk nu eens proberen om vanavond er ook 3 te nemen...