Top josje, leuke en zachte oefening die bal inderdaad. Je kan 'm zo moeilijk maken als je zelf wil eigenlijk. Een echte ontdekking voor me.
De behandeling gaat toch weer een zestal weken duren denk ik. Gisteren mijn D-phenylalaline genomen en het humeur ging gelijk de goede kant op. Ik moet het echt blijven nemen als ik door die AB niet somber en depri wil worden.
Sinds een week al echt geplaagd door migraine maar heb geen idee wat de oorzaak is. Het kan vanalles zijn. Ik heb een keer mijn medicijn Topamax vergeten in te nemen en toen is het begonnen. Maar ik eet sinds kort ook maïsbrood ipv glutenvrij brood van bij de bio-winkel (dat scheelt me een hoop geld). Sinds een week ook bezig met die medicijnen. Dus het is even koffiedik kijken wat de oorzaak is.
Verder gaat het redelijk. De jongste komt sinds kort zelf met de bus naar huis van school en dat scheelt me toch weer een autorit per dag. Ik weet niet hoe dat voor jullie zit maar autorijden vind ik nog steeds één van de meest vermoeiende zaken.
Mijn uiterlijk gaat met rasse schreden vooruit. Ik zie er echt een pak beter (en een beetje ouder after all) uit.
Wat ook opvallend is na twee kuren AB en Zelitrex, mijn dikke aders die mijn armen, handen, voorarmen en voeten "ontsierden", zijn zo goed als weg. Het zijn meestal dunne blauwe lijntjes nu. Tijdens de dag zwellen ze nog eens op maar niet meer constant.
Ik ben zeker 4 kilo bijgekomen sinds december jl. Meer moet er niet meer bijkomen of ik zal nieuwe broeken moeten aanschaffen