beste alie, heb ook dikwijls niesbuien, en oogbranderig gevoel, heb dan precies een zware verkoudheid, en na een kwartiertje is het over, heb ook al flixonase gebruikt, maar mijn neus kan ni tegen spray's, heb dan een drukkend gevoel in neus, zou ook eens moeten proberen met zoutoplossing. het beste nog voor jou hoor alie!
lieve groetjes jenny
een schouderklopje heeft nog nooit iemand verwond!
hoi jenny
mijn ogen en hoofd doen dan echt pijn en mijn neus lijkt opgezet te zijn en geeft een drukkende pijn ook naar mijn tanden
niezen doe ook al jaren ,en ik voel mij nu deze tijd meer beroerder
bij mij zijn die narigheden niet zomaar weg ik ben hondsmoe en ziek
ik ben vandaag naar de zee geweest
daar gaat het een ietsje beter
liefs alie
beste alie,
als ik niesbuien heb,bijna dagelijks, heb ik ook hele koude rillingen over ganse lichaam, precies of weerstand is plots gedaald, heb ook last van netelroos(rode jeukende plekken)vroeger had ik dat heel erg, voedselallergie noemen ze dat, is ook lastig!
heb ook al 28 j cvs, 't begint toch zwaar te wegen na zoveel jaar, maar we moeten voort hé, lieve groetjes en kusjes jenny
hoi jenny
ja we moeten voort maar ik word hier zo moe van ik krijg na tweeen
zo.n raar vermoeid en slaperig gevoel in mijn hoofd en ik moet dan echt gaan liggen mijn ogen branden
ik denk dat de tijd van het jaar er ook wat mee te maken heeft
het is nu erger dan ooit
bah wat een narigheid he
jij ook sterkte
liefs van alie
lieve alietje,
heb ook dikwijls last aan ogen, en die moeheid hé, die moeten we altijd meeslepen, als rusten dan nog es hielp, maar neen, geluk dat we 't forum en elkaar nog hebben se(sorry voor men gezaag!).
dikke knuffel jenny
lieve jenny
je zaagt niet hoor het is ook vervelend
die nare vermoeidheid en dan nog dat duizelig gevoel
en pijnlijke ogen en de spierspanning erbij dan is de narigheid weer compleet jij ook sterkte dikke knuf van alie
nu heb ik dus weer griep mijn man is er meebegonnen van de week hij is nooit ziek ,nu lig ik sinds gisteren steeds plat ,met hoge koorts
ik voel mij echt kl...te dit is de vierde keer al
zou het door ons slechte immuum komen
liefs alie
leef met je mee, heb zelf op dit moment ook veel last van verkoudheid en zere keel, hoesten en hoofdpijn.(als 3e in ons gezin)
maar heb denk ik ook last van een soort hooikoort allergie, inderdaad tranende , pijnlijke ogen. hiervoor heb ik zo'n 2 jr. geleden een allergietest gehad.
bleek niet allergisch te zijn voor stofmijt, dieren, pollen, etc, MAAR ik had wel een allergische reactie, maar van wat?
altijd weer een onbevredigend antwoord.
ben ook onlangs onder ct scan geweest voor mijn re. oor.
heb zo'n 6 jr. geleden een kunstof gehoorbeentje gekregen, en kon dus weer goed horen, zo'n 75%.
helaas, al weer een hele tijd rechts weer slech gehoor, eigenlijk al een hele poos, maar ja ik had wel andere prioiriteiten hè?
met een gehoortest bleek ik weer terug bij af, misschien weer een nieuwe operatie, maar dat moeten ze in gent eerst uitzoeken of dat mogelijk is
het lijkt wel of er met niks goed kan gaan, en dat is zo frusterend.
groetjes van mij.
hoi marion
ik heb nog steeds koorts ik ben de nodige kilotjes kwijt ook een manier om af te vallen , ook jij heeft het nodige te verduren zie ik wat een ellende he meis
jij ook veel sterkte
liefs van alie
Is er bij iemand iets bekend over het feit dat je veel meer last van allergie kan krijgen door ME? Ik had altijd al last van hooikoorts in de lente vooral en een beetje huisstofmijt als ik bv ergens moet slapen waar tapijten zijn. Maar de laatste weken is het niet meer uit te houden, ogen branden, neus loopt , niesbuien wel 20 keer aan een stuk. En je voelt je er belabberd door , je bent net heel erg verkouden. De ene dag wel, de andere niet en ik kan niet achterhalen waarvan het nu zou zijn? Ik kan pas de tweede december laten testen bij de arts. Het lijkt wel of ME mijn lichaam stilaan meer en meer onderuit haalt en het minder en minder kan verdragen.
Groetjes Nele
@Nele volgens de homeopaat waar ik kom is dat heel goed mogelijk.
Ik had nooit last van hooikoorts tot dit voorjaar, heb me wezenloos zitten niesen.
En wat dacht je van intolerantie opbouwen voor voedingsmiddelen waar je voorheen nooit last van had. Dat overkwam mij. Een koemelkeiwit intolerantie.
Er blijkt van alles mis te gaan in lichaam als je ME hebt.
Doordat je afweersysteem ontregeld geraakt,
heb je enerzijds minder afweer tegen virussen etc.
en anderzijds bestaat er een overreactie van je afweersysteem op allerlei stoffen die in se niet schadelijk zijn, maar ME-patiënten vertonen hierdoor wel allerlei intoleranties en allergieën.
Dat heeft te maken met 'Th1-Th2 - shift'
Hoe kan je eigenlijk weten of je niet tegen koemelkeiwit kan? ik heb ook heel veel last van mijn darmen. Melk drink ik niet meer maar ik laat niet alles waar melk of afgeleiden ervan inzitten.
Ik heb me ondertussen al wel een verdampertje aangeschaft met een lekkere olie in zoals ik hierboven al kon lezen. Misschien helpt dat al een beetje.
@Neeltje4 Ik ben echt gestopt met alles waar ook maar koemelkeiwitten inzitten, de hele reut.
En dat hielp. De darmklachten waren over, de jeuk niet meteen dat duurde langer.
Maar ik hoef maar een koekje waar roomboter in zit te eten en ik verhip weer van de jeuk.
Voor mij dus echt geen koemelkeiwitten meer.
Je moet in de winkel heel erg goed lezen in welke artikelen het zit. Het komt zelfs in worstsoorten voor.