Neuraal therapie

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

We zijn er weer, we leven nog :) Toch maar een paracetamol genomen gisteravond tegen de wondpijn.

@ petraroos: de huisarts vermoedt een blaaspoliep want tijdens de test was de urine weer zuiver en geen ontsteking aanwezig. Dus zeker geen blaasontsteking. Als het nog eens voorvalt, moet ik dus terug. Ik besef wel wat ie bedoelt maar bekijk het wel volgend jaar. Eerst recupereren van deze operatie hoor.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

je hebt volkomen gelijk Marlène,

eerst echt goed bijtanken,je zelf verwennen,en je laten verwennen.8) :)

lieve groetjes
pettraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gast

Bericht door Gast »

veel sterkte marlene, die operatie heb je gelukkig achter de rug, en die wondpijn is akelig,hopelijk geneest het goed en ben je van de pijn af
en idd...eerst bijkomen van alles
liefs
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

http://nos.nl/artikel/587535-siliconen- ... elijk.html

Vrouwen voelen zich beter na verwijdering.
Stond bij de nieuwsitems (hoewel ik dacht dat dit al langer bekend was....).
STOP de mishandeling van ME patiënten!
bellatordelux
Gevorderd lid

Bericht door bellatordelux »

Hoi Marlène ,
Borstprothese met siliconen toch schadelijk
Siliconen borstprotheses veroorzaken wel degelijk klachten, zoals extreme vermoeidheid, gewrichtspijn en woordvindingsstoornissen.

„Doktoren en fabrikanten verwezen de klachten van deze vrouwen naar het rijk der fabelen. Dat komt doordat de studies hiernaar kortdurend waren...
Ook blijkt dat het verwijderen van de implantaten bij 70 procent van de gevallen leidde tot afname van klachten.” Lees verder Bron: Telegraaf
Groetjes Bella

Meer: http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#206244
I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Dank je wel Bella.

Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
annek
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annek »

Ha Marlène,

Wens je toe dat de pijn afgenomen is.
Sterkte hoor en spoedig herstel!

Misschien heb ik het gemist maar hopelijk kun je de AB inmiddels beter verdragen

Groets,
Anneke
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

Mmm...
STOP de mishandeling van ME patiënten!
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Deze AB ga ik voorlopig toch niet meer nemen hoor :)

Gisteren kreeg ik een uitnodiging van DML om een maand vroeger op afspraak te komen. Daar ga ik gebruik van maken!

annek
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annek »

Okee!

Benieuwd naar t vervolg....
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Vandaag op controle bij de chirurg. Omdat ik één platte borst had en één cupmaatje A, was het al snel duidelijk dat er vochtophoping was. Die hebben ze leeggeprikt :( Nu zit ik met twee platte vijgen. Hij heeft wel een voorschrift geschreven voor siliconen die ik een bh kan schuiven. Een push-up heeft echt geen zin. Als ik mijn arm omhoog breng, schuift die bh tot aan mijn oksel.

Voorlopig ben ik wel verlost van de brandende pijn in mijn borstkast. Duimen maar dat het geen placebo effect is. Dat was echt een kwelling de afgelopen jaren.

petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

hoi Marlene,

wat fijn dat je pijn in je borstkas weg is,
ik heel hard hopen,en duimen dat die pijn wegblijft. [-o< :)
en dat met die BH,en siliconen,helemaal geen BH?
moeilijk hoor.

Ik zag pas Karin Spaink op TV zonder BH
ze heeft nog maar 1 borst zag er best goed uit.
""ze zei dit ben ik nu,prima zo als ik ben""

dikke sterkte knuffel

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
josje
Gevorderd lid

Bericht door josje »

Toch fijn dat die brandende pijn weg is en wat die borsten betreft dat is naar voor je maar als je je daardoor minder ziek zou gaan voelen is het het toch wel waard denk ik,maar leuk is anders he?
Sterkte!
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Deze ochtend had ik afspraak bij de fysische revalidatie-arts in het universitair ziekenhuis vlakbij. Ik heb nu heel wat behandelingen achter de rug en telkens is er wel ergens iets van verbetering, ook al is het maar een percentje geweest. Omdat ik al enkele maanden "koortsvrij" ben na een inspanning en de operatie achter de rug is, heb ik besloten om met revalidatie te starten.

We gaan eerst een maandje proefdraaien, dus erg basic en zien dat mijn huidige activiteiten niet achteruit gaan door de extra beweging. Dan bespreken we het opnieuw en zien we wat de volgende stap is.

Hij sprak van de "CVS" die in mijn medisch dossier stond. Dat is toch echt een smet die op je blijft plakken en achtervolgen, bah.

Maar in tegenstelling tot vroeger laat ik me hier niet meer door van de kaart brengen. Ik wijs hen op hun verantwoordelijkheid als arts, dat deze diagnose een alarmbel bij hen moet doen afgaan omdat het geen ziekte is.

Dat we van hen niet verwachten dat ze alle ziekten kennen maar toch minstens de moeite moeten doen om de geschiedenis van de patient gaan uitpluizen om te zien waarom de druppel tot het ziektebeeld "CVS" heeft geleid. Mensen liggen toch niet voor niets in de fleur van hun leven ziek in hun bed?

Het was een beetje een monoloog maar hij heeft wel geluisterd. En hij toonde extra interesse in mijn vit B12 behandeling. Binnen een weekje starten we!

marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

De ene borst is weer wat dikker dus ik terug naar de chirurg. Ditmaal beweert ie dat het normaal is en dat mijn borst altijd wat dikker zal zijn. Mmmmh daar heb ik echt geen zin in dus hoop ik dat het uiteindelijk toch wat gaat wegtrekken.

Na de operatie ben ik opnieuw begonnen met het vitamine B12 protocol waarbij ik verschillende soorten B12 combineer en foliumzuur toevoeg. Het gaat me goed af. Gisteren heb ik geen behoefte gehad aan een dutje tussendoor.
Nochtans ben ik eergisteren op een kerstfeestje geweest waarvan de helft van het gezelschap in behandeling is bij DML en dr Coucke. Lyme, ME, bijnieruitputting en kanker. Er zit vanalles tussen! Iedereen vindt dat ik er een pak beter uitzie dan een jaar geleden.

Dus voor de liefhebbers van vitamine B12, ik combineer:

Jarrow Formulas 5mg Methyl B12, een kruimeltje en dan terug opbouwen
Country Life Dibencozide (adenosylb12) 3mg, een kruimeltje en dan terug opbouwen
Solgar Metafolin 800mcg, een kwartje en dan terug opbouwen
Multivitamine Alive van Natures Way
Formule 128 van Nutrined (is een combi van methylB12 en MTHF), daar neem ik een kwartje van
Kalium als ik opstartproblemen krijg van de B12

Dit neem ik nu om de drie dagen maar ik neem geen methyl vlak voor de maandelijkse periode. Voor één of andere reden word ik dan altijd agressief en ongelukkig.

ik heb het protocol een tijdje stopgezet omdat ik het niet meer verdroeg.

Mijn oudste zoon met Hashimoto heeft het één keer geprobeerd enkele dagen geleden. Hij is erg anti-B12 "want hij doet al zoveel om zijn gezondheid beter te krijgen" en dus die pillen erbij waren voor hem niet nodig. Maar nu vroeg ie ze zelf opnieuw. Hij had een verschil gevoeld bij het studeren. Dus zaten we daar met ons tweetjes pillen te versnijden bij het ontbijt.

Plaats reactie