Neuraal therapie
Moderator: Moderators
hoihoi petraroos
wat een goede tip van die oordopjes! Ik kom net terug van de audioloog omdat ik mensen levend vil vanwege mijn geluidsintolerantie. Die onderwerpt je dan aan een reeks testen pieptesten en hoortesten. Natuurlijk mankeer je niets in zo'n geluidsdichte kamer.
Het advies was dat mensen zoals ik mijn innerlijke stress moesten leren managen en de ziekte moesten leren accepteren want anders gaan ze slecht slapen. Of ik al eens mindfulness had geprobeerd?
Nou, daaaag.
wat een goede tip van die oordopjes! Ik kom net terug van de audioloog omdat ik mensen levend vil vanwege mijn geluidsintolerantie. Die onderwerpt je dan aan een reeks testen pieptesten en hoortesten. Natuurlijk mankeer je niets in zo'n geluidsdichte kamer.
Het advies was dat mensen zoals ik mijn innerlijke stress moesten leren managen en de ziekte moesten leren accepteren want anders gaan ze slecht slapen. Of ik al eens mindfulness had geprobeerd?
Nou, daaaag.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
hoi Marlène,.
de raad die je steeds krijgt
ja ,ja daar zak je broek dan van af he,?....
je laptop of je Tablet ook mee?(bij mij in het ZH hadden ze aansluiting,en in ander ZH Wifi)
wat eigen Glutenvrij kaakjes/e .d. mee
opschrijf boekje mee.
weet je al hoelang je moet blijven?
liefs petraroos
de raad die je steeds krijgt
ja ,ja daar zak je broek dan van af he,?....

je laptop of je Tablet ook mee?(bij mij in het ZH hadden ze aansluiting,en in ander ZH Wifi)
wat eigen Glutenvrij kaakjes/e .d. mee
opschrijf boekje mee.
weet je al hoelang je moet blijven?
liefs petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Zo lang zal ik niet moeten blijven
's Morgens binnen en 's avonds ben ik alweer thuis. Ik heb het zelfs tegen niemand gezegd thuis. Gewoon ziekenvervoer geregeld en ze zullen het wel merken als ik niet uit mijn zetel kom om hun potje te koken die dag!

Amai, een erg verdrietige en eenzame keuze, marlène.marlène schreef:Zo lang zal ik niet moeten blijven's Morgens binnen en 's avonds ben ik alweer thuis. Ik heb het zelfs tegen niemand gezegd thuis. Gewoon ziekenvervoer geregeld en ze zullen het wel merken als ik niet uit mijn zetel kom om hun potje te koken die dag!
Waarom husband en kids niets vertellen? Zouden zij je echt niet steunen als zij weten wat er allemaal aan de hand is en wat de consequenties van de operatie zijn?
Veel sterkte!
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Inderdaad ik ga alleen, ben er klaar voor. Er zal wel een verpleegster zijn die me kan helpen om me weer aan te kleden nadien.
Ik wil het jaar goed afsluiten voor mezelf, geen emo-gedoe errond. Jullie zijn de enigen die het weten alsook een vriendin in Zwitserland.
Morgen ga ik op zoek naar een strakke bh om dat slappe vel een beetje op zijn plaats te krijgen
Ik wil het jaar goed afsluiten voor mezelf, geen emo-gedoe errond. Jullie zijn de enigen die het weten alsook een vriendin in Zwitserland.
Morgen ga ik op zoek naar een strakke bh om dat slappe vel een beetje op zijn plaats te krijgen