Starten met een reiniging?
Kan ook mild.....

Groetjes Bella
Moderator: Moderators
Fijn om te weten dat dit gegeven in 2007 al bekend wasjanus schreef: Bb gaat meestal vergezeld van de protozoa Babesia, een parasiet die zich nestelt in de rode bloedcellen
Wat denk je dat de neurotoxines van Lyme veroorzaakt?.... Spierpijn, zenuwpijn tot steeds erger wordende pijnen genaamd neuropatische pijnen!verlorengezondheidman schreef:Snap ik ook, waarom ik chronisch ziek ben en waarom ik bijvoorbeeld in het begin van mijn invaliditeit weinig tot geen chronische spier -en zenuwpijnen had en deze na 5 jaren invaliditeit pas explosief en structureel is toegenomen....
Als dat vieze bloed in je kop terecht komt kun je wel op je vingers natellen wat er gaat gebeuren!
Mijn bloed is vuil en gevuld met slechte bacteriën en deze vergiftigt structureel al mijn organen enfin das mijn bescheiden mening he
en:"De vele giftige stoffen (biotoxinen) die Bb samen met de desbetreffende meeliftende pathogenen (w.o. Babesia, Bartonella, Ehrlechia) produceert, zijn vele malen toxischer dan welk door mensen gecomponeerd vergif dan ook. Deze eiwitten brengen in de hersenen zowel op moleculair-, structureel-, als op functioneel niveau verschillende specifieke veranderingen aan, onder andere in neurotransmitters (informatiemoleculen als dopamine, serotonine, GABA, acetylcholine, noradrenaline), neurale membranen van pre- en postsynapsen, verschillende soorten membraanreceptoren, hormonen en enzymen. Het zijn deze biotoxinen die verantwoordelijk zijn voor de slopende effecten van het Lyme borreliose complex".
en:louisa schreef:Heldere uitleg over het gebruik van antibiotica en het ontstaan van neurotoxinen:
Bron: http://www.melhorn.de/ en: Bron: http://www.melhorn.de/Antibiotika/
Borreliosebehandlung durch Antibiotika?
Gefährliche Antibiotika und gesunde Probiotika.
Die Gefahr von Resistenzen und Intoxikationen durch Antibiotika.
Über die Salmonellenintoxikation berichtet Dr. med Dr. med. dent Helmut Schimmel in Band 2 "Bewährte Therapierichtlinien bei chronischen Erkrankungen" (3. überarbeitete Auflage 1983, Veröffentlichung aus der wissenschaftlichen Abteilung der Fa Pascoe, Gießen) von den Forschungen am Institut für Herddiagnostik und Herderkrankungen in Baden-Baden in den Jahren 1974-1977.
Lees verder
verwezen naar tekst. mod.
Hij zegt hierover het volgende: "Salmonella toxicose kan niet worden gediagnosticeerd door middel van de hierboven genoemde methoden. Als een infectie niet meer bestaat in bloed-, ontlasting-, urine, zijn controles in het serum zonder enige bevindingen. De giftige stoffen worden gebonden in het mesenchym, (=bindweefsel) en intracellulair."
Deze bevindingen zij naar mijn menig ook toepasbaar voor andere ziektes. Vooral met betrekking tot Borreliose. Daarom denk ik dat de term Borreliose intoxicatie passend is. Langdurige antibiotica heeft geen zin en het probleem wordt steeds moeilijker.- - - - - -
en:louisa schreef:Interessant!, een boekje geschreven door een dierenarts!
Een zeer informatief boekje genaamd: Teek-Care.
Hierin beschrijft Drs. Ing. Herman Aa op duidelijke wijze wat de oorzaken, symptomen en gevolgen kunnen zijn van een tekenbeet en welke testen op de ziekte van Lyme heden ten dage de beste zijn. Wat u kunt en/of moet doen als u een tekenbeet hebt opgelopen en wat de symptomen en de beste oplossingen zijn. Zeer duidelijk beschreven en gedocumenteerd.
Boekje: Bron: http://www.dierenartsonline.nl/index.php?id=971
In PDF: Bron: http://www.dierenartsonline.nl/fileadmi ... edicus.pdf
.....Biotoxinen en Neurotoxinen.
Belangrijk tijdens mij ontdekkingstocht naar Lyme ea zijn de te bespreken biotoxinen en neurotoxinen die allerlei ziekten veroorzaken en dat beperkt zich niet alleen tot de ziekte van Lyme, maar ook MS, Parkinson, Alzheimer, Leishmania, Q koorts, incontinentie, vit B12 gebrek, ea.
Opvallend is dat vele van de veroorzakende toxinen uit deze bacteriën, schimmels en virussen worden overgebracht door steekbeesten als teken, muggen, dazen ea.
Het loopt als een rode draad door het hele verhaal bij het bestuderen van deze ziekten, want het gaat hier om giftige stoffen van levende organismen met grote gevolgen.
Biotoxinen: Gifstoffen geproduceerd door levende organismen.
Neurotoxinen: Biotoxinen die specifiek een nadelig effect hebben op de
neurologische (zenuw) functies van het lichaam.
Biotoxinen en neurotoxinen beïnvloeden de neurofysiologische processen......
Ja, maar toen lag hier nog niemand daar wakker vanverlorengezondheidman schreef:Fijn om te weten dat dit gegeven in 2007 al bekend wasjanus schreef: Bb gaat meestal vergezeld van de protozoa Babesia, een parasiet die zich nestelt in de rode bloedcellen
Ik ben eigenlijk ook best benieuwd hoe het nu met janus gaat, 6 jaar later na zijn 1e bericht.janus schreef:Ik ben nieuw op dit forum en heb al 10 jaar last van CVS en psychische klachten.
Uiteindelijk heb ik de oorzaak gevonden: LYME.
Lyme is goed te behandelen met oa langdurige anit biotica, hetgeen ik nu mee bezig ben.
Weliswaar hangt he succes van de behandeling af van de vorm en de mate van Lyme, iets dat nog steeds erg moeilijk vast te stellen is.
Als jullie nog meer vragen hebben horr ik het wel. Voor mij is er in ieder geval een stuk duidelijkheid na 10 jaar in het "We weten het niet, dus noemen we het maar CVS"-hokje te hebben gezeten!
Ik weet niet of ik neuropatische pijn hebt, maar het lijkt er wel op.louisa schreef:Wat denk je dat de neurotoxines van Lyme veroorzaakt?.... Spierpijn, zenuwpijn tot steeds erger wordende pijnen genaamd neuropatische pijnen!
Ik weet eralles van: het begon met lichte spierpijnen en de laatste 7-8 jaar (24hrs) is dat ondraaglijk helse ernstige neuropatische pijn geworden in het hele lichaam en spieren en ernstige verkramping en verstijving van de spieren.
Zolang de oorzaak niet wordt behandeld en weggenomen, zal de ernstige neuropatische pijn blijven bestaan en nog meer verergeren.
Ik kan mij goed voorstellen dat je erg geschrokken bent van de spiraalvormige spirocheet Borrelia in jouw bloed: Bron: https://www.youtube.com/watch?v=RTiWfyrNBwA (met dank aan vlindertjeverlorengezondheidman schreef:@Louisa,
Ik ben nog steeds erg geschrokken van die spiraalvormige spirocheet Borrelia in mijn in mijn bloed!
Als ik zie wat ik allemaal nog kan vrees ik een hele hoop verborgen leed
onder de bevolking....een beerput dus...
Tsja, wat ik er van vind?verlorengezondheidman schreef:Wat vind jij van de opstelling van Sanquin inzake Borrelia en co s?
Wanneer er bijna 400 verschillende ziektes en aandoeningen in werkelijkheid Lyme is, dan is de kans ook groot dat wanneer je een diagnose krijgt, dit een misdiagnose kan zijn!verlorengezondheidman schreef:
@Vlinder,
Pas op met die typerende chronische pijn onder de voetzolen, dat kan namelijk Lyme-gerelateerd zijn
Hoi,louisa schreef:@vgzhm,Tsja, wat ik er van vind?verlorengezondheidman schreef:Wat vind jij van de opstelling van Sanquin inzake Borrelia en co s?
Dat hun opstelling onjuist is. Zij steken de kop in het zand en Nederland loopt op dit gebied ook weer erg achter.
Zij weten kennelijk nog niet dat Lyme en Co ook via andere zaken kan worden verspreid 0.46 minuten: Bron: http://www.youtube.com/watch?v=K_18EHPH80E
Groetjes, Louisa