Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje niet actief op het forum, maar kreeg een berichtje in mijn inbox of ik een update wilde geven. Sorry was al weer een tijd geleden

Bij deze
En echt te lang geleden, want was even vergeten dat ik lange verhalen beter kon knippen plakken in worddocument omdat als het te lang duurt je bericht weg is en dat gebeurde dus net.....opnieuw:
Het gaat wisselend. In de periode dat het wat beter ging merkte ik dat ik daar erg enthousiast van werd en meer kon, en al kon ik meer, waarschijnlijk wilde ik toch te veel, want na een betere periode kwam weer een dip. Ik merkte ook dat ik toen het beter ging, mijn oefeningen minder trouw ging doen, was het ook eigenlijk helemaal zat er elke dag zo veel mee bezig te zijn. Wordt wel voor gewaarschuwd dat je dan juist vol moet houden, maar kon het soms gewoon niet opbrengen.
Laatste tijd veel pijn op mijn borst, minder lucht, minder energie, meer wankel/ soms duizelig en spieren werken niet helemaal mee, soms verhoging, dan weer lage temperatuur. Ik heb besloten maar even flink gas terug te nemen en oefeningen weer trouw te gaan doen. Ik heb nog steeds het idee dat het wel een positief effect heeft, vooral op mijn centrale zenuwstelsel. Wel lastig te zeggen wat waar vandaan komt (verbeteringen en dips) door de natuurgeneeskundige behandeling die ik er naast doe.
Binnenkort ga ik even een pauze nemen van de natuurgeneeskundige behandeling (half jaartje denk ik). Merk dat dat ook wel wat van mijn lijf vraagt (opruimen van virussen, bacterien, parasieten en gifstoffen).
Ondanks dat het nu minder gaat kan ik nog wel meer dan tijdens dips daarvoor. Stukjes autorijden, zelf boodschappen doen en soms iets leuks buiten ed. de deur lukt nogsteeds veel beter dan voorheen.
Vooral het gevoel minder lucht te hebben vind ik echt heel hinderlijk op het moment. Hoop dat het met jullie (naar omstandigheden) oke gaat.
groetjes, Visje