Hee,
oké dank je!
Weet je toevallig ook of ik zelf naar die arts, of in ieder geval naar dat centrum, kan opbellen voor een afspraak of heb ik daar een verwijzing van de huisarts voor nodig?
Ik had hier inderdaad al het een en ander gelezen over andere onderzoeken en misschien behandelingen, maar kan niet werken of studeren, heb wel een uitkering maar dat is niet zo veel helaas.
Hoe het bij mij begonnen is... dat is moeilijk te zeggen.. maar ongeveer rond mijn 14e was ik opeens wat sneller moe dan anders en kwam ik moeilijker mijn bed uit, echt veel last had ik niet maar het viel me wel op. Ik dacht toen dat ik pfeiffer had maar durfde me niet te laten testen omdat ik niet van naalden hield (haha ja ik weet het, beetje suf :p ).
Op mijn 16e heb ik me op van alles laten testen, daar is niks uitgekomen, behalve dat ik een keer pfeiffer heb gehad, maar wanneer kunnen zie niet zien. De vermoeidheid werd toen erger en erger.. ook omdat er allemaal andere privé problemen bij waren gekomen.
Op een gegeven moment ben ik begonnen met revalidatie fysiotherapie, dat werkte een heel klein beetje, maar niet super. (kon op een gegeven moment maar 5 minuten per dag lopen.. daar heeft fysio mij wel bij geholpen, maar daarna kwam ik niet verder).
De huisarts denkt volgens mij dat ik niet spoor ofzo en dat het allemaal psychisch is.. ergens snap ik wel dat hij dat denkt, want ik heb een hoop nare dingen meegemaakt, maar ik heb daar nu bijna nooit meer last van, loop sinds een tijdje bij een psycholoog die me onderzoekt, en die kan ook niks vinden op psychisch gebied dusja...
Ben ook al bij een neuroloog en een internist geweest toen, maar die zeggen dat ik kerngezond ben, of dat het inderdaad psychisch is als ze dan horen wat ik heb meegemaakt.
Zelf denk ik dat ze het er gewoon makkelijk van af willen maken daarmee, want ik heb nog niet echt het idee gehad dat er iemand echt open naar me gekeken heeft...
Sow wat een verhaal opeens haha