LDN (Low Dose Naltrexone)

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Heb ook die indruk Felixloena. Krijg nu oa paddestoelpillen om mijn immuunsysteem aan de gang te krijgen, maar de LDN doet dit ook al. Ook wat gedoe met het krijgen van 50 mg al zit daar alleen maar voordelen aan. Merk bij het het delen van het 1,5 mg pilletje wel dat ik hem niet in 4 perfecte kwartjes krijg en soms 1 stukje tot gruis vergaat. Moet nu de 50 mg gebruiken bij het opbouwen en dan daarbij 1 1,5 mg pilletje blijf gebruiken omdat ik daar nu op zit. Echter 1 heel pilletje 50 mg is denk ik te veel bij het opbouwen en zonde omdat ik na een maand aantal mls weg moet doen. Vandaar de vraag of ik gewoon het pilletje door de helft kan doen (wat ik dan oplos in 5 ml natuurlijk).
huppelepup
Gevorderd lid

Bericht door huppelepup »

Ik heb wel interesse in dit middel. Kan je hiervoor ook bij dr Visser terecht?

Of kan je hier ook zelf aan komen zonder arts.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Nee, Visser schrijft het vooralsnog niet voor. Wel complementaire artsen.
Life smells...
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Je kan het alleen in het buitenland kopen met bhv creditcard.
she
Gevorderd lid

Bericht door she »

@ Huppelepup

Ik ken een complementaire arts en huisarts in amsterdam die ermee werken.
De compl. arts alleen ervaring met MS-patienten, en met de HA heb ik pas deze week voor het eerst een afspraak.
Via de compl. arts heb ik het voorgeschreven gekregen en ook vergoed (wel aanvullend verzekerd)
huppelepup
Gevorderd lid

Bericht door huppelepup »

Dat is nou jammer. Weet iemand toevallig of het vrij verkrijgbaar is in franse apotheken?

Ik heb geen creditkaart.
Groetjes huppelepup
she
Gevorderd lid

Bericht door she »

ik heb hier nog een doosje met 80 pillen van 50mg .
iets voor jou ?
sander107
Actief lid

Bericht door sander107 »

Ik hoor veel positieve verhalen over LDN.
Kan iemand mij vertellen welke symptomen er sterk verbeteren bij LDN.
DML zegt dat het vooral zorgt voor een betere aanpassing van de huiddoorbloeding.
plassterk
Donateur
Donateur

Bericht door plassterk »

Ik ben nu na zes weken verbeterd op alle fronten. Als dit aanhoudt echt wonderbaarlijk. Ik wil 0,5mg per maand ophogen en ben begonnen met 1,5mg. Heb nu wel een potje van twee en 1,5mg over, ieder dertig pillen (nieuw). Ik ga dus een potje van 2,5mg bestellen via de internet apotheek van LDNscience.
Ik heb er ook nog twee van 3mg, trouwens. Daar was ik de vorige keer mee begonnen te snel en toen ging het fout qua klachten. ik denk dat 3mg een beetje mijn eind dosis zal worden ook.

Misschien wil iemand hetzelfde traject proberen. Hij kan mij via een PB benaderen voor de potjes en eventueel een potje van 2,5mg kan ik ook bestellen. (afhalen in Amsterdam zou misschien het handigst zijn) Je komt dan wel voor drie potjes op ongeveer 90 euro, want ik krijg het niet voorgeschreven van de huisarts. Zie voor meer info over de desbetreffende apotheek op LDNscience.com

groetjes
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
sander107
Actief lid

Bericht door sander107 »

Oke en in welke mate moet ik die verbetering zien??? Op hoeveel procent van je oude niveau voor ldn en op hoeveel zit je na ldn??? Zeer benieuwd, wel hoopvol allemaal
she
Gevorderd lid

Bericht door she »

hoi hoi,
ik ben nog niet begonnen;
Ik vraag me af hoe lang ik me onthouden moet van zuivel, gluten suiker enz.

ik gebruik die zelden, maar juist nu - voor het LDN - heb ik 3 dagen van koekjes met kaas en thee met melk.

Hoeveel dagen is aanbevolen ?

thnx
S
plassterk
Donateur
Donateur

Bericht door plassterk »

Helaas is bij de magie weer even over. Zit al weer een week in een terugval helaas. Ik zal blijven doorgaan met 2mg en hoop me snel weer beter te voelen. Maar momenteel slaap ik diep en voel ik me nog steeds erg moe rot in mijn hoofd de volgende dag.

Ik heb het me niet ingebeeld hoor. ik heb inmiddels drie goede maanden gehad op LDN verspreid over een jaar, maar het effect houdt blijkbaar niet aan. misschien wel 35% extra energie. Ik ga het nu echter toch zes maanden vol houden gewoon om te kijken. Ook al voel ik me slecht.
groetjes
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
she
Gevorderd lid

Bericht door she »

Hé Plassterk,

Dank voor je bericht.
Wat naar en vervelend.
Denk je dat het komt doordat je te snel te veel deed ?

Ik hoop dat je snel weer in evenwicht komt.

Grts
~
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

En juist ophogen....?
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Melanie
Donateur
Donateur

Bericht door Melanie »

Hoi Plassterk,

Ik heb niet helemaal gevolgd hoelang je nu aan het opbouwen bent, wel dat je eens begonnen bent en weer gestopt. Kan de terugslag ook niet zijn door de opbouw van de LDN ?
En 35% energie extra is best veel voor ons als ME patienten. :roll: Dat al zeker meegenomen.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Plaats reactie