Hier ben ik het (helaas?!) volledig met je eenspikey schreef: Toch wel vreemd dat er zo weinig artsen al die klachten als 1 probleem willen zien...namelijk een serieus imuunprobleem!
groetjes,

Moderator: Moderators
Hier ben ik het (helaas?!) volledig met je eenspikey schreef: Toch wel vreemd dat er zo weinig artsen al die klachten als 1 probleem willen zien...namelijk een serieus imuunprobleem!
groetjes,
@Vlinder,zonaanbidster schreef:Ik heb dit draadje eerder gemist tot mijn spijt.
Met granuloma; laat je acuut nakijken op Bartonella Hensalea en andere infecties zoals Lyme-Borelia, Ricketsia e.d..
Granuloma wordt gezien als een onverklaarbare aandoening die ofwel vanzelf over gaat, of uitbreidt. Op een ander stukje heb ik verteld dat ik oa. Bartonella had, acuut begin. Familielid sluipend begin; granuloma.
Ik heb even gekeken naar afbeeldingen van Granuloma , maar nee, dat is het zeker niet!verlorengezondheidman schreef:
@Vlinder,
Heb jij ook (soms) last van Granuloma?
Misschien heb je hier iets aan?verlorengezondheidman schreef: Als ik iets "verkeerds" heb gegeten krijg ik ook last van jeuk (en rode vlekken?), ook dit is ontstaan NA mijn opgelopen invaliditeit.