Moderator: Moderators
Misschien is dat nog te verklaren door de productie van endorfinen die bij sport worden aangemaakt? Met wat geluk heb je weinig inflammatie waardoor beweging geen instant ziektereactie triggert.Maar na het teveel sporten, zoals die abusievelijke fietstocht van 2 uur, voel ik me de dag erna tastbaar slappen. Maar het was niet zozeer sport maar lange dagen 'werken', die me erg konden slopen.
Ben er vrij zeker van. Dat het door de pijnstillende hormonen is. Daarna komt vaak te terugval. Of niets indien ik mezelf weet in te tomen.marlène schreef:@ haaii
niet aarzelen om te gaan. Je kan net voorkomen om zieker te worden wat meerderen onder ons is overkomen door ontkenning. Tegelijkertijd geef je hem de kans om te zien wat er kan mislopen tussen matig ziek en ernstig ziek?
Misschien is dat nog te verklaren door de productie van endorfinen die bij sport worden aangemaakt? Met wat geluk heb je weinig inflammatie waardoor beweging geen instant ziektereactie triggert.Maar na het teveel sporten, zoals die abusievelijke fietstocht van 2 uur, voel ik me de dag erna tastbaar slappen. Maar het was niet zozeer sport maar lange dagen 'werken', die me erg konden slopen.