super dat de slaap- en pijnmedicatie al een pak minder nodig is!
wat de menstruatie betreft, in de UK gebruiken ze LDN in sommige fertiliteitsklinieken. Er zitten heel veel endorfinereceptoren in je voortplantingsorganen. Als je er teveel last van krijgt, raad ik je aan om Primrose oil te nemen als supplement. Het heeft mij althans wel geholpen tegen de PMS symptomen. Alleen de duur schommelt nogal eens. Zelfs na al die tijd.
Wat je hersenen betreft, ik heb zes maanden extreme hoofdpijn aan de linkerkant gekregen maar toen het weg was, waren er ook een paar belangrijke neurologische klachten weg. Misschien is het iets gelijkaardigs bij jou. Een beetje reorganisatie
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Marlene, alleen de pijnmedicatie heb ik verminderd hoor. De slaapmedicatie laat ik momenteel even zo als hij was. Ik vind het momenteel niet erg dat er onder een grote schoonmaak gaande is. Ook echt geen buikpijn dus. Hoop dat het toch bovenin mijn koppie gaat veranderen. This nu zo totaal niet werkend.
Sinds een aantal weken gebruik ik Low Doses Naltrexone en heb inmiddels een aanzienlijke vermindering van mijn klachten. Voor het slapen neem ik 3 tabletjes van 1,5 mg en behalve vermindering van spier en gewrichtspijnen heb ik plotseling ook veel meer energie, voel me lekkerder in m'n vel, zeg maar. Ik lees dat velen moeten verdunnen of tabletjes kapot moeten maken, maar ik heb (via de homeopaat) gewoon tabletjes van 1,5 mg voorgeschreven gekregen. Die werden me toegestuurd door apotheek Mierlo-Hout in Helmond.
Ik hoop dat jullie er minstens zoveel baat bij zullen hebben als ikzelf, succes!
Hehe, eindelijk al die paginas doorgenomen...dus Wimmie krijgt binnenkort ook LDN voorgeschreven door DML (zelf niet om gevraagd, zijn suggestie).
Wij vroegen of hij iets meer wist te vertellen over cowden protocol/natuurlijke antibiotica maar dat durfde hij niet aan te raden en ging het is bekijken.
Zodus krijgt hij nu nog is 6 weken rocephin IV erbij, en we gaan weer verhuizen dus dat wordt weer extra stressen.
Wat ons trouwens opviel is dat er precies enkel vrouwen aan de IV's bij dml zitten. Ik heb vorige week maar ene man gezien aan de drup.
Toestand van mijn man is weer slechter geworden,
vb, hij is al uitgeput van naar het wc te gaan, stikken, maag, niet slapen, electroschocks, ijskoud hebben vooral voeten en handen, gepiep in de oren, allé the usual...
Dus ik heb wel schrik om met die LDN te starten omdat ik toch lees dat je er zieker van kan worden in het begin.
En ik weet niet of dat er nog is bij kan, ik vind het al zo moeilijk om hem zo te zien afzien.
Mijn plan is eerst over te schakelen naar een nog strakker dieet dus ook geen natuurlijke suikers meer (agave, palmsuiker,honing) low carb, geen fruit, glutenvrij, melkvrij, soyavrij, spinazievrij, gistvrij, etc.
Uiteraard probiotica en prebiotica, milktistle tea, camille thee, venkelthee, brandnetelthee en binnenkort wil ik die paul d'arco thee (lapacho) is proberen maar die schijnt bij grote hoeveelheden immuunsysteem te verzwakken?
Van wat ik heb begrepen is Wimmie's immuunsysteem overactief dus dan is dat toch goed?
Miss een stomme vraag maar kan een man trouwens candida hebben?
Zijn lichaamstemp is 36.5, lijkt me goed toch??? (de mijne was 36.4 en ik ben 'gezond')
En dan idd heel laag beginnen, ik dacht aan 0.10mg en dan effie de kat uit de boom kijken.
Ik ben wel enthousiast, Wimmie veel minder omdat hij natuurlijk al zoveel dingen heeft geprobeerd en na zolang antibiotica is hij eigenlijk zo hard achteruitgegaan dus ik snap wel dat hij sceptisch is, maar toch ik zie het wel zitten.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Met al die antibiotica kan dat ook al niet anders dat hij waarschijnlijk vol schimmels zit.
Die paul d'arco thee ben ik tegengekomen toen ik ging zoeken wat tegen candida helpt, blijkbaar helpt die thee ervoor.
Ik denk niet dat je immuunsysteem van 1 kopje per dag minder gaat werken maar daarom gooi ik het even hier op het forum, wie weet heeft iemand het geprobeerd met goeie/slechte ervaringen?
Ik ben maar weer begonnen na een maand pauze met 1,5mg. Ik voel me dus gelijk beter bij 1,5mg. Kan er niet een percentage op vast pinnen maar vooral de eerste weken toch wel echt een energieker gevoel. Maar iedere ophoging faalt jammerlijk en na een week voel ik me zeer vermoeid en slecht.
Misschien ben ik 1 van de personen voor wie 1,5mg genoeg is. Ik ga het nu in ieder geval twee maanden gebruiken en dan pas ophogen voor een laatste keer proberen.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
In een ander topic stel je een vraag over LDN en griepgevoelens.
Ik ben dat. Ik voel me niet meer grieperig en ook nooit meer die verschrikkelijke moeheid.
Dat moet van de LDN komen, omdat ik nu 11.5 jaar ziek van alles heb geprobeerd en altijd moe en moe en griepachtig en nu eindelijk na het gebruik van LDN van die klachten af ben.
Zit nu in een lichte terugslag dus wel een raar gevoel na inspanning en zakt weg bij rust. Maar is bij lange na niet dat wat het is geweest.
ik herken dat heel duidelijk. Bij elke ophoging lag ik een paar dagen stevig ziek in bed. Dat lijkt me niets abnormaals. Als je de werking van de endorfinereceptoren begrijpt, is dat ook best logisch.
Je immuuncellen worden beter bewapend, er is een verandering in de aantallen, ziekteproces wordt aangepast en je lichaam moet op zoek naar nieuw endorfine-evenwicht.
Je moet niet persé ophogen tot 4mg, 3 mg is prima voor velen.