blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
Batterijen van mijn afstandsbediening bleken plots te hebben gelekt en had geen nieuwe in huis. Bij klantenservice van dichtbij gelegen supermarkt gelijk nieuwe gehaald. Maar ik had AAA nodig. Bij 3e A wist ik echter niet meer hoeveel keer A ik nu had gezegd en uiteindelijk heb ik geloof ik 5xA gezegd met korte tussenpozen. Gelukkig kon de caissière er wel om lachen. Waarom ik niet gewoon 3x A zei? 

-
- Gevorderd lid
In de tuin 4 potten vol met Italiaanse kruiden hebben staan maar al de hele lente + zomer niet die 'klik' kunnen maken 'even de tuin in om kruiden te pakken' en telkens van die gedroogde kruiden blijven pakken...
En eentje van mijn moeder (die soms ook lekker bezig is):
"We zagen een aanbieding van een terminaal Ramadanhotel"
... dat was een poging om te zeggen dat ze een aanbieding had gezien van een Ramada-hotel waar ook thermen zijn
.
En eentje van mijn moeder (die soms ook lekker bezig is):
"We zagen een aanbieding van een terminaal Ramadanhotel"
... dat was een poging om te zeggen dat ze een aanbieding had gezien van een Ramada-hotel waar ook thermen zijn

Ik heb dat dus vorig jaar ook geprobeerd, wat veelgebruikte kruiden in de tuin planten zodat ik die verse kruiden altijd bij de hand zou hebben. Maar ik kocht gerust (verse!!!) basilicum bij AH ook al had ik die in de tuin staan. Het ging er bij mij maar niet in. Ook inderdaad gedroogde kruiden blijven pakken. Daarom doe ik het dus maar niet meer, kruiden in de tuin.malu schreef:In de tuin 4 potten vol met Italiaanse kruiden hebben staan maar al de hele lente + zomer niet die 'klik' kunnen maken 'even de tuin in om kruiden te pakken' en telkens van die gedroogde kruiden blijven pakken...
goeiemorgen,
gevonden,in de kast waar mijn zuurstof tanks staan
.
geen lees maar een gehoor blunder,
ik hoorde op de radio ,
50 dagen gratis niezen,
ik hele tijd denken he???
hoorde ik pas een paar dagen later
dat het moet zijn
50 dagen gratis LEASEN
soms denk ik wel eens dat mijn oren ook niet meer goed werken,
ik heb het wel vaker,ik het verkeerd versta,
niet dat ik doof ben of zo .
allemaal een zo goed mogelijke dag met de hitte.
lieve groetjes
petraroos
gevonden,in de kast waar mijn zuurstof tanks staan

.
geen lees maar een gehoor blunder,
ik hoorde op de radio ,
50 dagen gratis niezen,
ik hele tijd denken he???
hoorde ik pas een paar dagen later

dat het moet zijn
50 dagen gratis LEASEN

soms denk ik wel eens dat mijn oren ook niet meer goed werken,
ik heb het wel vaker,ik het verkeerd versta,
niet dat ik doof ben of zo .
allemaal een zo goed mogelijke dag met de hitte.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Telefonisch twee uur in de wacht staan om een afspraak met een monteur te verzetten omdat je die dag niet kan... Om er vervolgens achter te komen dat je met de dagen in de war bent en het verzetten van de afspraak dus niet nodig was
.

Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
-
- Gevorderd lid
Deze week op de grond wat geknoeide yoghurt ontdekt. Hoe dat er nu terecht kwam? Vervolgens later ontdekt dat het t-shirt rond mijn boezem ook flink besmeurd was. Hoe komt dat nu weer en vooral hoelang heb ik daarmee rondgelopen? (had net mijn post gehaald). Vervolgens blij zijn dat er niets op mijn broek zat om vervolgens bij het avondeten alsnog daar ook op te knoeien. Tijd voor een slabbetje misschien? 

Of met dit weer in je beha aan tafel zitten. Gister heb ik een verfrissende douche genomen tussen de middag, nam mijn topje en rok mee naar beneden en legde het over een stoel. Daar ligt het nu nog *wink*
Maar wel balen, Stargazertje - is toch weer extra werk...
Ik heb gisteren een truitje in de baking soda gezet om de luchtjes eruit te krijgen voor het te wassen. Had ik ooit ergens gelezen, maar nu zag ik vanmorgen allemaal vlekken in het Tshirt. Dus ms was het alleen op toepassing van witte shirt?!?! Ook een jammerlijke blunder, het zit nu in de wasmachine en ben benieuwd hoe het er strax uitkomt... 2 b continued...
Maar wel balen, Stargazertje - is toch weer extra werk...
Ik heb gisteren een truitje in de baking soda gezet om de luchtjes eruit te krijgen voor het te wassen. Had ik ooit ergens gelezen, maar nu zag ik vanmorgen allemaal vlekken in het Tshirt. Dus ms was het alleen op toepassing van witte shirt?!?! Ook een jammerlijke blunder, het zit nu in de wasmachine en ben benieuwd hoe het er strax uitkomt... 2 b continued...
goeiemorgen,
ha,ha, das een goeie Truus
vis uit de vriezer gehaald ,om te bakken.
de vriezers staan in de hobby kamer.
s''avonds dacht ik lekker een gebakken visje te eten,
kon geen gebakken vis vinden.
wel geheel ontdooide rauwe vis op de vriezer,stonk ook al.
was ik gewoon VERGETEN vis te bakken
pfff,ik gooi het deze x op de hitte, mijn vergeetheid.
lieve groetjes
petraroos
ha,ha, das een goeie Truus

vis uit de vriezer gehaald ,om te bakken.
de vriezers staan in de hobby kamer.
s''avonds dacht ik lekker een gebakken visje te eten,
kon geen gebakken vis vinden.
wel geheel ontdooide rauwe vis op de vriezer,stonk ook al.
was ik gewoon VERGETEN vis te bakken

pfff,ik gooi het deze x op de hitte, mijn vergeetheid.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
Gisteren naar de schroothandelaar met mijn mini-autootje.
Ik had de afgelopen maanden beetje bij beetje oud ijzer bijeen geraapt in de schuur
en het was toch een behoorlijke hoop geworden.
Verroeste harken, vijzen van alle maten, oude klinken, .... Rommel!
Eén van de pubers uit zijn bed gelicht om alles in de auto te laden, achterbank neer en alles erin gestouwd.
Dan richting industriezone een beetje verder en dan begon de ene blunder na de andere.
Er reden alleen maar vrachtwagens met containers aan en af, op een weegbrug. Ter vergelijking, mijn auto is zo groot als een oude mini. Ik wist niet waar ik 'm moest parkeren om niet platgewalst te worden. Dan maar naast een soort tractor geparkeerd. Eerste foute beslissing.
De heren binnen schoten in een kramp toen ze mijn autootje zagen en vroegen of ik 'm op de weegbrug wilde zetten. De andere antwoordde dat ik maar ineens achterom moest rijden.
Huh? Achterom, wat bedoelde ie daarmee?
Inmiddels was de bestuurder van de grote tractor terug en die kon geen kant meer uit door dat kleine autootje van mij. Ik ging dan tussen al die grote vrachtwagens op zoek naar de weg "achterom".
Kwam een kerel langs en die vroeg: "Ben jij blond of wat? Daar moet je zijn als die blauwe vertrekt." Wijzend op een bestelwagen die ik 5 min later alweer was vergeten. Nog net geen paniekaanval gekregen daar tussen al dat schroot toen ik besloot uit te stappen en eens te gaan kijken waar die blauwe bestelwagen even daarvoor kon gestaan hebben. Stond ineens een man te zwaaien. Gered!
Dan zelf het schroot mogen uitladen op een tafel na. Al bij al 60 kilo oud ijzer afgeleverd op één van de warmste dagen van het jaar. Het was nog redelijk vroeg in de ochtend. Gelukkig maar.
Nooit gedacht dat dit me zou lukken enkele maanden geleden.
En ik heb er 10 euro voor gekregen. Dat was de troostprijs.
Ik had de afgelopen maanden beetje bij beetje oud ijzer bijeen geraapt in de schuur
en het was toch een behoorlijke hoop geworden.
Verroeste harken, vijzen van alle maten, oude klinken, .... Rommel!
Eén van de pubers uit zijn bed gelicht om alles in de auto te laden, achterbank neer en alles erin gestouwd.
Dan richting industriezone een beetje verder en dan begon de ene blunder na de andere.
Er reden alleen maar vrachtwagens met containers aan en af, op een weegbrug. Ter vergelijking, mijn auto is zo groot als een oude mini. Ik wist niet waar ik 'm moest parkeren om niet platgewalst te worden. Dan maar naast een soort tractor geparkeerd. Eerste foute beslissing.
De heren binnen schoten in een kramp toen ze mijn autootje zagen en vroegen of ik 'm op de weegbrug wilde zetten. De andere antwoordde dat ik maar ineens achterom moest rijden.
Huh? Achterom, wat bedoelde ie daarmee?
Inmiddels was de bestuurder van de grote tractor terug en die kon geen kant meer uit door dat kleine autootje van mij. Ik ging dan tussen al die grote vrachtwagens op zoek naar de weg "achterom".
Kwam een kerel langs en die vroeg: "Ben jij blond of wat? Daar moet je zijn als die blauwe vertrekt." Wijzend op een bestelwagen die ik 5 min later alweer was vergeten. Nog net geen paniekaanval gekregen daar tussen al dat schroot toen ik besloot uit te stappen en eens te gaan kijken waar die blauwe bestelwagen even daarvoor kon gestaan hebben. Stond ineens een man te zwaaien. Gered!
Dan zelf het schroot mogen uitladen op een tafel na. Al bij al 60 kilo oud ijzer afgeleverd op één van de warmste dagen van het jaar. Het was nog redelijk vroeg in de ochtend. Gelukkig maar.
Nooit gedacht dat dit me zou lukken enkele maanden geleden.
En ik heb er 10 euro voor gekregen. Dat was de troostprijs.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.