Ervaringen met dr. Musarella
Moderator: Moderators
ik gebruik thyrax en thyreoideum
mijn schildklier werkt gedeeltijk en na 4 maanden LDn heb ik bloed laten priken, ik zou hyperen volgens de uitslag
Heb dus even geminderd maar miste mijn t3 die me altijd een lekkere oppeper geeft
Heb vanmorgen weer laten prikken en ben benieuwd hoe mijn waarden nu zijn
mijn schildklier werkt gedeeltijk en na 4 maanden LDn heb ik bloed laten priken, ik zou hyperen volgens de uitslag
Heb dus even geminderd maar miste mijn t3 die me altijd een lekkere oppeper geeft
Heb vanmorgen weer laten prikken en ben benieuwd hoe mijn waarden nu zijn
Musarella
topics samengevoegd - mod
Hoi
Ik vroeg me af, wie is verbeterd van behandeling van dr Musarella?
Enerzijds zou ik wel naar goede ( natuur) arts willen, anderszijds ben ik bang voor behandeling met hormonen hydrocortison ed dat ik helemaal het evenwicht wat ik nu heb kwijtraak en dat ik er nog zieker van word
Dus ik ben heel benieuwd naar ervaringen!
Ik zit namelijk aan musarella te denken
Andere tips voor goede artsen zijn natuurlijk ook welkom!
Hoi
Ik vroeg me af, wie is verbeterd van behandeling van dr Musarella?
Enerzijds zou ik wel naar goede ( natuur) arts willen, anderszijds ben ik bang voor behandeling met hormonen hydrocortison ed dat ik helemaal het evenwicht wat ik nu heb kwijtraak en dat ik er nog zieker van word
Dus ik ben heel benieuwd naar ervaringen!
Ik zit namelijk aan musarella te denken
Andere tips voor goede artsen zijn natuurlijk ook welkom!
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Musarella
Hier een weblog van iemand die naar dr Musarella gaat http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... rella.html
Leven is het meervoud van lef - Loesje
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
wie is er nu bij dr. Musarella?
topics samengevoegd - mod.
Wie is er nu onder behandeling bij dr Musarella in Zeist?
En zo ja, hoe bevalt dat?
Wie is er nu onder behandeling bij dr Musarella in Zeist?
En zo ja, hoe bevalt dat?
wie is er nu bij dr. Musarella?
Ben ik ook wel benieuwd naar
Hoi,
Ik heb enige tijd bij dr. Mussarella gelopen.
Een hele vriendelijke man. Hij laat dmv bloedtesten enorm veel onderzoeken. Waar vaak veel uit komt. Hij kijkt niet alleen naar de normeringen, maar kijkt echt verder.
Ook een ontlastingsonderzoek laten doen.
Het is prijzig, maar ben heel blij met hem geweest.
Ik moet zeggen dat ik me ook echt een stuk beter voel. Daarom ben ik waarschijnlijk ook niet veel op dit forum meer.
groetjes, Danielle
Ik heb enige tijd bij dr. Mussarella gelopen.
Een hele vriendelijke man. Hij laat dmv bloedtesten enorm veel onderzoeken. Waar vaak veel uit komt. Hij kijkt niet alleen naar de normeringen, maar kijkt echt verder.
Ook een ontlastingsonderzoek laten doen.
Het is prijzig, maar ben heel blij met hem geweest.
Ik moet zeggen dat ik me ook echt een stuk beter voel. Daarom ben ik waarschijnlijk ook niet veel op dit forum meer.
groetjes, Danielle
Hi daantjuh,
wat leuk! om nog eens weer van je te horen. En heel fijn te lezen dat het erg goed met je gaat! Super
!
Gaat het met je zoontje ook goed?
En heel begrijpelijk dat je hier op het forum dan ook niet meer komt kijken.
Het ga je goed!
Groetjes, Louisa

Gaat het met je zoontje ook goed?
En heel begrijpelijk dat je hier op het forum dan ook niet meer komt kijken.
Het ga je goed!
Groetjes, Louisa
Hi Louisa,
Ja ik ben daar heel blij mee. Het gaat natuurlijk niet altijd even goed, maar als ik mezelf vergelijk met een aantal jaar geleden, mag ik echt niet klagen.
Met mijn zoontje gaat het prima. Hij wordt goed onder controle gehouden in het ziekenhuis. Wel merk ik dat het bij hem nog erg schommelt allemaal. Maar ook bij hem geldt, in vergelijking met een aantal jaar geleden, gaat het prima.
Hoe is het bij jullie?
groetjes, Danielle
Ja ik ben daar heel blij mee. Het gaat natuurlijk niet altijd even goed, maar als ik mezelf vergelijk met een aantal jaar geleden, mag ik echt niet klagen.
Met mijn zoontje gaat het prima. Hij wordt goed onder controle gehouden in het ziekenhuis. Wel merk ik dat het bij hem nog erg schommelt allemaal. Maar ook bij hem geldt, in vergelijking met een aantal jaar geleden, gaat het prima.
Hoe is het bij jullie?
groetjes, Danielle
elias? Heeft Paul van Meerendonk je niet verder op weg geholpen. Ik lees dat hij dan ook doorverwijst naar de Meirleir.
Ik ken zijn behandelingen niet goed, maar zoals ik het snel lees, lijkt het wel volgens mij op Musarella. Maar dat weet ik niet helemaal zeker hoor.
Kwam er bij jou niks uit je bloedtesten?
Ik ken zijn behandelingen niet goed, maar zoals ik het snel lees, lijkt het wel volgens mij op Musarella. Maar dat weet ik niet helemaal zeker hoor.
Hi daantjuh,
! dat het met jouw zoontje ook goed gaat!
Bij mij is er het één en ander veranderd
.....
Ik heb in 2009 3x een officiële diagnose ME gekregen, gesteld door ME/CVS artsen in ME/CVS Centra in Nederland (Lelystad, Amsterdam, Ede).
Na bloed onderzoek in Duitsland (Augsburg) 2012 bleek ik Lyme en 5 Co-infecties te hebben. Vegatest(en) en ander onderzoek hebben dat bevestigd. Er is een diagnose gemist, ik heb een verkeerde diagnose ME gesteld gekregen.
Ik volg nu een uitgebreide complementaire Lyme behandeling. Als je interessant/leuk vindt om daar meer over te lezen zie: http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... &start=165
Groetjes, Louisa
Mooidaantjuh schreef:Ja ik ben daar heel blij mee. Het gaat natuurlijk niet altijd even goed, maar als ik mezelf vergelijk met een aantal jaar geleden, mag ik echt niet klagen.
Hoe is het bij jullie?

Bij mij is er het één en ander veranderd

Ik heb in 2009 3x een officiële diagnose ME gekregen, gesteld door ME/CVS artsen in ME/CVS Centra in Nederland (Lelystad, Amsterdam, Ede).
Na bloed onderzoek in Duitsland (Augsburg) 2012 bleek ik Lyme en 5 Co-infecties te hebben. Vegatest(en) en ander onderzoek hebben dat bevestigd. Er is een diagnose gemist, ik heb een verkeerde diagnose ME gesteld gekregen.
Ik volg nu een uitgebreide complementaire Lyme behandeling. Als je interessant/leuk vindt om daar meer over te lezen zie: http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... &start=165
Groetjes, Louisa
Hoi Daantjuh,daantjuh schreef:elias? Heeft Paul van Meerendonk je niet verder op weg geholpen. Ik lees dat hij dan ook doorverwijst naar de Meirleir.
Uit de bloedtesten kwam niet veel uit, ik weet ook niet wat hij precies wel en niet getest heeft (niet zo veel denk ik.) Wel heb ik 3 testen op lyme gedaan (samen goed voor 800 euro) alle 3 waren negatief. Hij kan mij verder niet helpen denk ik.
''sometimes the hardest thing and the right thing are the same''
Hallo,
Ik overweeg om evt. bij dr Musarella te gaan. Zijn er mensen die met het openbaar vervoer gaan? Het is voor mij te ver om zelf te rijden en mijn man kan niet zomaar vrij krijgen.
Op de website staat niks qua openbaar vervoer.
Heb 15 jaar bij De Meirleir gelopen, dan een paar endocrinologen gezien (die mekaar totaal tegenspraken), dan een anti-aging hormoonarts die haar tanden op me stuk beet, gisteren dr. Proesmans die zei dat hij niets (meer) voor mij kon doen. Het is dus dr. M of niets meer...
Ik overweeg om evt. bij dr Musarella te gaan. Zijn er mensen die met het openbaar vervoer gaan? Het is voor mij te ver om zelf te rijden en mijn man kan niet zomaar vrij krijgen.
Op de website staat niks qua openbaar vervoer.
Heb 15 jaar bij De Meirleir gelopen, dan een paar endocrinologen gezien (die mekaar totaal tegenspraken), dan een anti-aging hormoonarts die haar tanden op me stuk beet, gisteren dr. Proesmans die zei dat hij niets (meer) voor mij kon doen. Het is dus dr. M of niets meer...