LDN (Low Dose Naltrexone)
Moderator: Moderators
Ja ben ik ook benieuwd naar. Ik was gestopt, omdat ik veel te snel naar 4,5mg ging en daar volgens mij slecht op reageerde. drie weken geleden de 4,5mg pillen in tweeën gesplitst en weer begonnen met 2,25mg dus. Volgens mij ondervind ik daarvan lichte verbetering, hoewel ik wel twee maal een vakantietripje heb gemaakt en veel te veel gelopen heb, dus steeds terugslag en 1x ziek. Ik heb onlangs op buyldn.com 3mg pillen besteld en een emailtje gekregen dat die opgestuurd zijn. Ik ga dat twee maanden proberen en dan als ik niet zoveel merk twee maanden 4mg. Ik hoop natuurlijk op volledig herstel, maar ik weet dat het zo'n groot verschil niet zal maken.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
-
- Gevorderd lid
Hallo stargazertjestargazertje schreef:Weet iemand welke medicatie botsen met de LDN en wat zijn de kosten per maand gemiddeld?
als je de volle dosis neemt, zit je aan ongeveer 10 euro per maand.
Je kan het niet nemen met medicatie waar opiaten inzitten
Welke pijnstillers kan je NIET nemen met LDN?
Alles van de opiaten-familie.
Waarom niet? LDN blokkeert tijdelijk de opioide receptoren waardoor deze medicijnen geen effect hebben. Neem dus enkel LDN als deze medicatie volledig uit je lichaam is. Zoniet riskeer je ernstige pijn.
Mensen die langdurig pijnstillers van de opiaten familie nemen, kunnen best gedurende een tweetal weken langzaam overschakelen op een ander medicijn vooraleer ze aan LDN beginnen.Hier vind je een lijst van pijnstillers die je niet kan nemen:http://www.globalrph.com/pain.htm
Bron: http://opstaanmetmecvs.blogspot.be/p/lo ... exone.html
In brood, pasta en koekjes zitten natuurlijke opiaten (= gluten). Die kan je ook best mijden, zeker in het begin.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Ik heb vandaag mijn 2 potjes 3mg pillen ontvangen. Donderdag besteld via buyldn.com via ldnscience. Het kwam gewoon met de postbode.
Ze verzenden het via een distributiecentrum in Italie dus je hoeft geen douanekosten te betalen.
Het is wel vrij prijzig. 35 dollar voor een potje. voor een maand. Maar goed. Als je huisarts niet wil meewerken.
Ze verzenden het via een distributiecentrum in Italie dus je hoeft geen douanekosten te betalen.
Het is wel vrij prijzig. 35 dollar voor een potje. voor een maand. Maar goed. Als je huisarts niet wil meewerken.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
ik heb een terugval gehad ..ik had de tabletjes van de natuurapotheek in Pijnacker die een maagcoating hebben.. ze zouden fast release zij aldus de apotheek maar bij mij werken ze echt niet, gevolg..veel zenuwpijn en mijn allergieen kwamen weer terug..nu ben ik overgegaan op de oplossing (50 mg tabletten) en de LDN werkt weer als vanouds..voor mij nog steeds een wondermiddel
Ja nou en of.. ik kan weer in een drukke winkel lopen dat kon ik echt niet in het verleden..en ik ben van mijn zware chronische pijn af.lulu schreef:Betekent het, greta, dat je stabieler bent en beter functioneert, iets meer energie?
LDN heeft ook mijn schildklierwaarden verbeterd en ik ben B12 smelttabletten en een hoge dosis vit D gaan slikken..dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik weer bijna normaal functioneer.
-
- Gevorderd lid
@lulu
de verkoop wordt aanbevolen door ldnscience.com dus ik acht het zeker betrouwbaar. Je moet wel met credit card betalen. Maar de verzending was ook betrouwbaar. Ik kreeg een email dat het verzonden was enzo
de verkoop wordt aanbevolen door ldnscience.com dus ik acht het zeker betrouwbaar. Je moet wel met credit card betalen. Maar de verzending was ook betrouwbaar. Ik kreeg een email dat het verzonden was enzo