@Sterre,
De prijzen staan wel op de site maar je moet de tests open klikken op het einde staan de prijzen echter kan ik dan nergens de co-infecties zoals Bartonella, Babesia (en Brucella?) vinden of kijk ik erover heen
Als je google chroom hebt kun je de pagina's op de site automatisch vertalen naar het Nederlands toe dat leest wat makkelijker met een ME-mistig wattenhoofd
Aangezien ik binnen afzienbare tijd verwacht dat ik keihard medisch bewijs nodig zal hebben zijn er voor mij persoonlijk maar weinig alternatieven denkbaar...
Het liefste zou ik naar Berlijn gaan zodat het snel geregeld kan worden, als Lyme daar onomstotelijk vastgesteld kan worden kun je de co-infecties altijd nog ergens anders doen zoals in Augsburg bijvoorbeeld?
Dat opsturen van het bloed vind ik wel een hele toer hoor, ga ik me weer zorgen maken of het wel aankomt etc...
Als je meewilt kunnen we eventueel ook samen gaan Sterre?
Sterre,
LTT is LTT of je die nou in Koln, Berlijn of in Augsburg laat doen, alleen die in Berlijn de resultaten daarvan kunnen niet geweigerd worden daarom neig ik persoonlijk naar Berlijn....enfin...moeilijk...
Ik heb het beste gevoel bij Berlijn dus.