Ja ,,daar kan ik me wel iets bij voorstellen..amber schreef:[
Ja, dat las ik net ook. Maar ik lees ook dat mensen veel bijweringen krijgen. Hoe kan ik dat doen als ik niet nog meer (tijdelijke) achteruitgang en/of bijwerking bij kan hebben. Vandaar dat het me beter lijkt als ik me al beter voel!
LDN (Low Dose Naltrexone)
Moderator: Moderators
Ben 6 weken geleden begonnen met 1,5mg in de ochtend. Merkte niet veel. Toen een week 3mg en toen 4,5mg. Maar helaas nu zware terugval. Ga even stoppen en dan een tijdlang 1,5mg in de ochtend gebruiken.
Ik weet niet of de terugval door LDN komt. Misschien wel. Dat weet je nooit.
Ik wilde eigenlijk snel opbouwen naar 4,5mg LDN want alle wetenschappelijke onderzoeken schijnen te zijn gedaan met 4,5mg LDN.
Maar goed nu toch eerst maar wat langzamer beginnen straks weer.
Er is trouwens een nieuwe website waarop je kan bestellen. Ik weet niet wat de douanekosten zijn. Met DHL heb ik nooit douanekosten bij IHERB, maar met de goedkoopste verzendmethode moest ik de laatste drie keer steeds 17 euro bij betalen. dat werd me echt teveel.
De website komt van LDNscience.com
https://www.buyldn.com/
Ik weet niet of de terugval door LDN komt. Misschien wel. Dat weet je nooit.
Ik wilde eigenlijk snel opbouwen naar 4,5mg LDN want alle wetenschappelijke onderzoeken schijnen te zijn gedaan met 4,5mg LDN.
Maar goed nu toch eerst maar wat langzamer beginnen straks weer.
Er is trouwens een nieuwe website waarop je kan bestellen. Ik weet niet wat de douanekosten zijn. Met DHL heb ik nooit douanekosten bij IHERB, maar met de goedkoopste verzendmethode moest ik de laatste drie keer steeds 17 euro bij betalen. dat werd me echt teveel.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Huh!!!! Zo snel opbouwen? Daar heb ik bijna twee jaar over gedaan ...
Je moet je lichaam de kans geven om aan een nieuw evenwicht van endorfinen te wennen. Alles moet terug aangepast worden. Als je dan maar blijft ophogen, dan geraakt je systeem het noorden kwijt.
Best is dus laag beginnen en langzaam ophogen tot je een endorfinenrush voelt als je geen last hebt van nevenwerkingen. De endorfinenrush voelt aan als een roesje. Je bent een beetje high (van je eigen endorfinen) LOL. Dan gaat je lichaam zijn evenwicht zoeken en als je terug op je plooien bent, kan je weer ophogen. Meestal duurt dat enkele dagen.
Je moet je lichaam de kans geven om aan een nieuw evenwicht van endorfinen te wennen. Alles moet terug aangepast worden. Als je dan maar blijft ophogen, dan geraakt je systeem het noorden kwijt.
Best is dus laag beginnen en langzaam ophogen tot je een endorfinenrush voelt als je geen last hebt van nevenwerkingen. De endorfinenrush voelt aan als een roesje. Je bent een beetje high (van je eigen endorfinen) LOL. Dan gaat je lichaam zijn evenwicht zoeken en als je terug op je plooien bent, kan je weer ophogen. Meestal duurt dat enkele dagen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Als je LDN koopt via deze website is dat dan eigenlijk legaal in België / Nederland?plassterk schreef: Er is trouwens een nieuwe website waarop je kan bestellen. Ik weet niet wat de douanekosten zijn. Met DHL heb ik nooit douanekosten bij IHERB, maar met de goedkoopste verzendmethode moest ik de laatste drie keer steeds 17 euro bij betalen. dat werd me echt teveel.
@ tinekeMijn apotheker had gelezen dat men naltrexone oplost in water en zo de verdunde vloeistof inneemt in druppelvorm. Klopt dit?
Als je nu met een zeer kleine dosis begint : bijvoorbeeld 0,25 mg zouden de pijnen dan nog zo erg zijn?
Ik ben uiterst benieuwd om mijn behandelende arts te spreken over LDN. Dit gebeurt eind mei. De besprekingen hier geven me een tikkeltje hoop.
ik maak zelf ook de verdunde versie aan van LDN in druppelvorm. Zo kan je inderdaad heel laag doseren en beginnen met 0,25 mg. Het is wel geen garantie om geen (hoofd)pijn te hebben te hebben de eerste weken. Dat kan je proberen te verminderen met 2 x 500 mg D-phenylalaline op een lege maag (dus om 10u en 15u bijvoorbeeld).
Sommige mensen merken redelijk snel verbetering van de (fibro)pijnen, bij anderen duurt het wat langer. LDN is een zware behandeling in het begin voor de meesten, onderschat het niet. Je lichaam gaat weer aan de slag en begint reparatiewerken uit te voeren. Dat ga je voelen alsof het herxheimer reacties zijn.
Wat mezelf betreft, zodra ik een druppel LDN in de mond heb, voel ik het effect al. Het hoeft echt de maag niet te passeren. Daarom hou ik het ook een paar seconden in de mond.
Alvast heel veel succes met je behandeling. Alle winst die je behaalt, nemen ze je nooit meer af.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Eezdva ik heb me ook vreselijk gevoeld in het begin. Misschien ben je met een te hoge dosering begonnen? Ik was met 1,5 mg begonnen en ben toen terug gegaan naar 0,75 mg. En met langere tussenpozen opbouwen.
Ik zit nu na 3 mnd op 3 mg, maar elke keer is het ophogen weer moeilijk, hoewel het steeds minder erg is ,dat wel.
Sterkte xxx
Ik zit nu na 3 mnd op 3 mg, maar elke keer is het ophogen weer moeilijk, hoewel het steeds minder erg is ,dat wel.
Sterkte xxx
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Lieve eezdva
je bedoelingen zijn vast goed maar bij LDN worden er receptoren aangemaakt. Dat is zoals breien, elke dag een paar steekjes erbij. Je lichaam moet aan het nieuwe evenwicht wennen. Dat kan je niet forceren.
Te hoog starten is geen tijdswinst
je bedoelingen zijn vast goed maar bij LDN worden er receptoren aangemaakt. Dat is zoals breien, elke dag een paar steekjes erbij. Je lichaam moet aan het nieuwe evenwicht wennen. Dat kan je niet forceren.
Te hoog starten is geen tijdswinst

Je mag gerust hoger gaan dan 3 mg, dat is prima. Sommige mensen hebben meer baat bij 4,5 mg dan bij 4 mg.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Ik wil rustig aan verder blijven opbouwen tot 4,5 mg, maar nu eerst weer effe wennen aan die 3 mg.
Sinds een maand voel ik me vooral in de ochtenden beter. Weet alleen niet of het door de LDN komt of door de antibiotica die ik al geruime tijd slik. Hoe dan ook, er zit vooruitgang in.
Sinds een maand voel ik me vooral in de ochtenden beter. Weet alleen niet of het door de LDN komt of door de antibiotica die ik al geruime tijd slik. Hoe dan ook, er zit vooruitgang in.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
@ felixloena
dat merkte ik ook
dat merkte ik ook