sterre schreef:Ik ga eind mei wel weer naar een alternatief geneeskundig therapeut om toch nog een keer de vegatest te laten doen vanwege een tip van mensen van dit forum. Dus we zullen zien........................
Ja je moet het maar zo zien nieuwe ronde nieuwe kansen
Annemoontje bedankt! geeft weer een beetje hoop!
Het ontkennen van een lichamelijke ziekte staat gelijk aan geestelijke mishandeling.
Ik wil me toch ook graag eens goed laten testen op lyme, kan je dat dan het beste hier doen of is prohealth even goed? Ik spreek nl niks geen duits en heb ook niet iemand in de omgeving die dat wel doet.
Ik heb vandaag 2 testkits uit Augsburg ontvangen. 2 identieke kits met 6 identieke buisjes. Zonder bijsluiter hoe het precies moet.
Nu meen ik me uit dit topic te herinneren dan je iets moet schudden. Of juist moet laten rusten. Ik kan het alleen nergens terugvinden. 75 blz is ook best een beetje veel.
Er zitten alleen paar A4-tjes met wat algemene info bij waar ik niks aan heb. Hoort er een handleiding bij te zitten? Of is het een kwestie van vullen en op de post doen (bij wijze van spreken dan)?
Ik ben tot nu toe alleen getest op Lyme dmv de Elisa. Nu heb ik volgende week een afspraak gepland in Weert (Pro Health) voor de LTT. Wie heeft hier ervaring mee en hoe is deze ervaring?
Ik ben tot nu toe alleen getest op Lyme dmv de Elisa. Nu heb ik volgende week een afspraak gepland in Weert (Pro Health) voor de LTT. Wie heeft hier ervaring mee en hoe is deze ervaring?
Ik heb geen ervaring met Pro Health. Ik heb bloedonderzoek (o.a. LTT) laten doen in Augsburg (Duitsland).
Mag ik iets vragen ? Ben je van gedachten veranderd?
jogajoga schreef:@verlorengezondheid: Ik begrijp dat die Lyme sticker een beetje hetzelfde verhaal is als de candida sticker. Ook daar geloof ik niet (helemaal) in dus vind ik het verspilde moeite om me daarop te laten testen. Allemaal redenen om dit soort diagnoses te wantrouwen...
In Lyme als ziekte geloof ik absoluut, alleen vergeet niet dat artsen zoals DML bijv. eerst zich helemaal richtte op XRMV en nu plots Lyme? Wat is er gebeurd met het XRMV verhaal. Ik snap best dat mensen behoefte hebben aan houvast als het gaat om gezondheid (ikzelf ook), maar mensen moeten wel waakzaam blijven. Ikzelf heb nooit gedacht aan Lyme, omdat ik nooit ben gebeten (niet dat ik weet in ieder geval). Toch wil ik het proberen, niets doen is ook geen optie toch?
Ik had ook nooit gedacht aan Lyme.... 3 Nederlandse ME/cvs artsen stelden 3x een diagnose ME wat een misdiagnose is gebleken. Veel mensen kunnen zich geen tekenbeet (meer) herinneren. Je hoeft ook geen rode kring (EM) te hebben gehad, 50% van de mensen krijgt dat ook niet.
En een nimpfje van 1mm (bijna onzichtbaar voor het menselijk oog) brengt de ziekte van Lyme ook al over: Bron: http://www.tekenbeetziekten.nl/de-teek/