ik ben een meid van 27 en al 3 jaar thuis, bij verschillende dokters geweest, opgenomen geweest en bij CVS-referentiecentrum langsgeweest (géén cvs diagnose, ze zeiden dat ik depressief was en te veel piekerde) maar intussen weet ik nog steeds niet hoe ik van deze vreselijke vermoeidheid kan afgeraken!!
Het zit zo, mijn lichaam is niet moe (als ik genoeg geslapen heb, ga ik naar het fitness centrum, kan ik koken en kuisen en hoef ik overdag niet te rusten) maar mijn hoooooooofd...

Ik kan niet lezen, nooit! Mijn hoofd en ogen zijn meestal zo moe dat ik amper de krant kan lezen smorgens... ik kan ook maar kort naar het computer-of tv scherm kijken (het is te fel licht voor mijn ogen). Ik mag er niet aan denken dat ik zou moeten gaan werken! Ik kan totaal NIKS aan van stress of emoties, dan word ik zo moe en slaap ik zo slecht dat ik totaal uitgeput geraak (ook al gaat 't om minimale dagelijkse stress en emoties). Ik kan ook niet tegen drukte, veel mensen, of een drukke agenda (kan niet elke dag iets plannen). Ik voel me zo al vaak gestresseerd zonder enige reden.
Ik weet totaal niet wat ik hiermee aan moet!! Op dit moment ben ik verliefd, en ik heb me in een jaar zo moe niet gevoeld! Ik kom 10 keer wakker snachts of kan pas om 4u inslapen, overdag zie ik zwart voor ogen en als ik rondloop lijk ik wel dronken (duizelig), maar mijn spieren mankeren niks.
Het lijkt wel alsof ik een gecrasht zenuwstelsel heb (dat zou kunnen, heb een majeure depressie gehad) maar hoe dit kan goedkomen, daar heb ik écht 't raden naar (ik neem/nam al antidpressiva, homeopathie, magnesium, fosfatidyl serine, ging naar osteopaat en chiropractor, neuroloog en psychiater en psycholoog, doe aan yoga, meditatie en mindfulness,...)
Iemand enig idee?
Ik wil mijn leven terug, want dit is echt ongelofelijk lastig...
June