reumatoloog voor fibropijn
Moderator: Moderators
Er wordt wel gezegd dat calcium erbij nemen beter is maar ik geloof dat de meningen verdeeld zijn. Ik neem maar de helft van wat mag en neem geen calcium.
Ik neem eigenlijk niets van wat ik niet zo ver als mogelijk heb uitgezocht, zal er een reden voor gezien hebben geen calcium te nemen maar dat ben ik dus vergeten. Ben altijd blij als ik klaar ben met m'n uitzoekwerk en onthoud alleen het resultaat
Ik neem eigenlijk niets van wat ik niet zo ver als mogelijk heb uitgezocht, zal er een reden voor gezien hebben geen calcium te nemen maar dat ben ik dus vergeten. Ben altijd blij als ik klaar ben met m'n uitzoekwerk en onthoud alleen het resultaat
Life smells...
Hoi Asje. De symptomen komen inderdaad ook allemaal voor bij ME. Maar als je niet getest bent door de goede testen weet je niet of het Lyme kan zijn.asje schreef:Die lijst is bijna hetzelfde als die van ME ...
De diagnose ME kan je ook eigenlijk alleen maar geven als Lyme is uitgesloten. Laten we nou net slechte testen hebben in Nederland
Hope and just believe.
Ja, als er dan geen Lyme uitkomt en/of andere dingen tijdens het normale 'ziekenhuis rondje' dan is het waarschijnlijk ME.asje schreef:Tuurlijk. Maar als iemand zich op de Lyme-lijst herkent is het wel relevant om te melden dat dit ook ongeveer de ME-lijst is.
Ik heb?/had ook die steken soms, weet eigenlijk niet of dat nu ook minder voorkomt, zal er eens op letten.
Ben je weleens getest op Lyme in het buitenland?
Hope and just believe.