En stier, ging je klimmen dan deze zomer? Dat wist ik nog niet, maar ik kom zeker mee hoor!

Moderator: Moderators
Super leuk dat jullie elkaar gezien/gesproken hebben.diederik schreef:Eerst was het heel gezellig in de wachtzaal, @Slakkenhuisje en haar vriend zaten er al en enkele minuten later ontdekten we ook @Dino.
Het werd dus net een praatcafé daar, ik voelde de andere patiënten al kijken van wtf is dit voor n feestje?![]()
Maar superleuk om iedereen eens gezien te hebben dus.
Amai, wat een bericht. Ik kan mij voorstellen dat het schrikken was om te horen dat je waarschijnlijk toch ook Lyme hebt.diederik schreef:Er waren ook weer antistoffen op Lyme/Borrelia getest, die was op 1 band positief (sp51 of zoiets), maar dat was niet conclusief genoeg en zou bv ook op Syfilis of andere spirocheten kunnen wijzen. (al dacht hij niet dat ik syfilis had hoor)
Anyway, De Meirleir is er bijna zeker van dat ik toch ook Borrelia heb. Elispot/LTT is nu onderweg naar Duitsland, binnen 2-3 weken zou dat resultaat er zijn.
Ondanks mijn grote vooruitgang de afgelopen maanden, zijn we dus blijkbaar nog niet aan het einde van de rit. Ik moet nu toch wel rekenen op nog een stuk langer behandelen om ook de Lyme weg te krijgen. Gvd, ik dacht dus dat ik deze zomer al wel gerecupereerd zou zijn nu de Barto dood was