blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
- mieperdepiep
- Gevorderd lid
Zo gooi ik bijna standaard mijn aardappelschilmesjes met het groenteafval in de kliko
Ik koop die dingen tegenwoordig per 10 bij de action, kan ik even vooruit
Probeerde gister mijn betablokker met een leeg glas achterover te slaan, ging een beetje stroef
(irritant hoor, dat die banner weer steeds over de tekst heen loopt, meer mensen er last van?)
Ik koop die dingen tegenwoordig per 10 bij de action, kan ik even vooruit

Probeerde gister mijn betablokker met een leeg glas achterover te slaan, ging een beetje stroef

(irritant hoor, dat die banner weer steeds over de tekst heen loopt, meer mensen er last van?)
- mieperdepiep
- Gevorderd lid
Was ff in gesprek met de buurvrouw.
Die tijdens het gesprek vroeg.
Goh waar is je hond.
Oooh die is vandaag aan het werk aangezien ik me niet zo goed voel.
Je hond aan het werk. Ja bleef ik stuk volhouden tot het tot me doordrong dat ik niet helemaal heldere aan het brabbelen was en dat ik bedoelde dat de hond naar de hondenopvang was omdat ik me niet zo goed voelde. I.p.v. aan het werk.
Zou wel handig zijn een hond die de kost verdiend
Die tijdens het gesprek vroeg.
Goh waar is je hond.
Oooh die is vandaag aan het werk aangezien ik me niet zo goed voel.
Je hond aan het werk. Ja bleef ik stuk volhouden tot het tot me doordrong dat ik niet helemaal heldere aan het brabbelen was en dat ik bedoelde dat de hond naar de hondenopvang was omdat ik me niet zo goed voelde. I.p.v. aan het werk.
Zou wel handig zijn een hond die de kost verdiend

- mieperdepiep
- Gevorderd lid
- mieperdepiep
- Gevorderd lid
Ik had mazzel met mijn honden, die werden betaald.
Maar ja dat is nu ook over. Krijg nu nog 4 euro per maand en dit afbouwend.
Helaas kan ik mijn honden niet in een opvang doen.
Wel eens naar geïnformeerd voor één van mijn honden, maar ik durf het niet aan.
Want ik moest dan een keer mee lopen. Ja..... dat is het hem nu net.
Maar ja dat is nu ook over. Krijg nu nog 4 euro per maand en dit afbouwend.
Helaas kan ik mijn honden niet in een opvang doen.
Wel eens naar geïnformeerd voor één van mijn honden, maar ik durf het niet aan.
Want ik moest dan een keer mee lopen. Ja..... dat is het hem nu net.
't is volle maanjosje15 schreef:Verder is het vandaag een topdag van blunders valt me op....hangt er iets in de lucht?

@mieperdemiep ; ja, ik heb ook last van die banner. Niet op elke pagina, maar op sommige.
Ik heb zelf erg last van dit soort stunten, op de momenten dat ik het net niet kan gebruiken (tja..meestal zo).
Soms, als ik mij iets beter voel, probeer ik wel eens een nummer op te nemen (ik speel gitaar en zing). Vroegàh ging me dat makkelijk af, maar tegenwoordig heb ik voor maximaal 5 minuten concentratie op dat gebied. Gaat het de eerste keer fout (meestal

Zo had ik eens een nummer perfect ingespeeld en rara wat ben ik vergeten ? Om op het 'record' knopje te drukken !

Volg je gevoel, kom voor jezelf op en blijf vechten !
- mieperdepiep
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
Dacht dat ik bijna door een verpakking heen was die in een lag lag die ik bijna nooit helemaal open trek. Hoop gestress of ik gelijk naar de winkel moest lopen of niet want had het product toch wel nodig. Toen ik de verpakking weg wilde gooien en uurtje later bleek ik stapel 1 van de 2 stapels uit de verpakking maar te hebben gebruikt. Hoop gestress voor niets.
-
- Gevorderd lid