Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Maar in het filmke zelf wordt niks gezegd over nachtzweten? Terwijl de titel dat wel schijnt te impliceren.
Spijtig, want ik had nog wel een aantal vragen over dat zweten aangezien ik er dikwijls last van heb
Bedoel je tijdens de chat, of per email?
Je kunt in ieder geval alle vragen die je hebt mailen lijkt mij, want daarbij worden de "beste vragen" uitgezocht en beantwoord.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Ik geloof dat ik eens een mail kreeg waarin stond dat je ook vragen kon stellen naar aanleiding van eerdere webcolleges, maar dat de vragen over het betreffende college voorrang hadden.
Ik weet echter niet of ik het me goed herinner, en kan het niet meer terug vinden.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Kun je eigenlijk na een webcollege ook een vraag stellen die nog over een vorig college gaat of is dat niet gewenst, iemand?
@asje en sprankel: je kan even in de gaten houden wanneer er een chat is. Bij een chat krijgen vragen over het college dat net online is voorrang, maar er is meest tijd genoeg om ook andere vragen te stellen.
Alle colleges met DML zijn nu opgenomen, aflevering 11 t/m 20 waren op vragen van kijkers gebaseerd. Wat er gebeurt met vragen die nu nog per mail of Youtube binnenkomen, dat moet ik even navragen.
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
Ik mis ook het nachtzweten. Zou het denk te maken kunnen hebben met vaatvernauwing en bloeddruk ?
Als je zweet heb je het warm en dan verwijden de bloedvaten juist. Of andersom: als de bloedvaten verwijden, krijg je het warm. Kan een stressreactie zijn, maar dit is maar een van de mogelijkheden en dus een gokje.
Vraagje: is het echt zo dat iedereen zich 's avonds beter voelt?
Tegen die tijd is al m'n energie op. Het is wel zo dat ik als ik dan geen rust neem, uren wakker lig. Dus neem ik ' s avonds de tijd voor een lange "cooling down" om tot rust te komen.
Ik voel mij 's avonds juist slecht. 's Ochtends heb ik de meeste energie. Als ik overdag werk gaat het redelijk. Een avonddienst is voor mij superzwaar en hierna heb ik echt een jetlaggevoel. Het duurt dan minimaal 3 dagen voordat ik weer enigszins kan functioneren.