blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

Haha hypnosa, dat zal je wel even een benauwd moment hebben gegeven, dat je zo zeker wist het hotel te hebben geboekt... maar het was dus ook zo! gelukkig maar.

Hopelijk hoef je niet dubbel te betalen nu?
STOP de mishandeling van ME patiënten!
hypnosa
Beginner
Contacteer:

Bericht door hypnosa »

Gelukkig waren ze zo schappelijk dat we niet dubbel hoefden te betalen Lulu :P
Gezonde mensen hebben vele wensen, zieke mensen hebben er maar 1.
Feniks
Vertaler

Bericht door Feniks »

Ik vertel mijn man net dat er een grap uitgehaald is met het ziekenhuis waar Kate Middelton begraven is. Mijn man moet me uitleggen wat ik nu eigenlijk zeg.

Ik lees een bericht hier van een van ons die Kak! heet. Apart. Blijkt bij nadere bestudering gewoon Kaki te zijn. Sorry Kaki

Buurvrouw vroeg gisteren of we op het raam wilden kloppen om kwart voor zeven, ivm Sintviering. Ze heeft het me drie keer moeten uitleggen, hoe moeilijk kan zo iets zijn, en toch is het fout gegaan. Ik schreef het nog met grote letters op papier, blij dat ik eindelijk iets voor iemand kan doen! Ga morgen vragen wat ik nu toch niet goed begrepen had.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

:lol: Kaki will never be same again

en de rest was ook de moeite waard!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Vandaag in mijn hand geknipt. Foutje. :(
josje15
Gevorderd lid

Bericht door josje15 »

Feniks schreef:Ik vertel mijn man net dat er een grap uitgehaald is met het ziekenhuis waar Kate Middelton begraven is. Mijn man moet me uitleggen wat ik nu eigenlijk zeg.

Ik lees een bericht hier van een van ons die Kak! heet. Apart. Blijkt bij nadere bestudering gewoon Kaki te zijn. Sorry Kaki

Buurvrouw vroeg gisteren of we op het raam wilden kloppen om kwart voor zeven, ivm Sintviering. Ze heeft het me drie keer moeten uitleggen, hoe moeilijk kan zo iets zijn, en toch is het fout gegaan. Ik schreef het nog met grote letters op papier, blij dat ik eindelijk iets voor iemand kan doen! Ga morgen vragen wat ik nu toch niet goed begrepen had.
En hoe "droog"dat je het ook opschrijft....lig in een deuk :D
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door marianneke »

Ik probeerde net de doordrukstrips van mijn medicatie in te nemen i.p.v. de medicatie zelf. Gelukkig kwam ik er nog net op tijd achter voor ik een slok water nam en de medicatie in de prullenbak gooide.
Feniks
Vertaler

Bericht door Feniks »

Marianneke! Er ligt hier iemand krom.
josje15
Gevorderd lid

Bericht door josje15 »

Hier nog één \:D/
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door marianneke »

Achteraf kan ik er ook wel om lachen maar op het moment zelf niet. Het was ook niet de eerste keer, gebeurt me de laatste tijd wel vaker. Ik moet er niet aan denken dat ik er een volgende keer te laat achter kom, lijkt me namelijk best wel pijnlijk.

Vanmiddag gooide ik mijn sleutels in de papierbak i.p.v. de folders en krantjes die ik in mijn andere hand had. Gelukkig was het mijn papierbak boven en niet de grote algemene bak in het containerhok dus had ik ze er zo weer uitgehaald.
josje15
Gevorderd lid

Bericht door josje15 »

Het is ook helemaal niet leuk,
weet je,ik had dit soort dingen ook, toen ik nog geen ME had, als ik een nacht doorgewerkt had.
De neuroloog die ik een paar jaar geleden ( wel ME) zag of zij mij natuurlijk, zei toen ik van pure uitputting begon te huilen en niet meer kon stoppen...Ze zei: zo zou ik er ook bijzetten als ze mij een paar nachten wakker hielden.......
Niet naar, maar oprecht en opeens besefte ik: die uitputting geeft klachten, bijv emotionaliteit, maar ook motorische storingen, die gezonde mensen ook krijgen als ze uitgeput raken......
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Die emotionele zwakte zeg maar is er niet eens alleen door uitputting maar vooral ook door specifieke hormonale afwijkingen. Dat heeft dan te maken met plotselinge huilbuien ed en ook met pijnlijke kwesties die veel harder aankomen. Het heeft dus zowel invloed op korte als op lange(re) termijn.
Life smells...
verlorengezondheidman
Gevorderd lid

Bericht door verlorengezondheidman »

@Asje,

Het kan ook komen door de doorbraak van de blood en brain barrier in het hersengebied, begeleidend met chronische (bactriele?!) ontstekingen, ik heb in toenemende mate last van paniek en angststoornissen erg invaliderend allemaal.
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Emotie = hormoon. Je kunt geen emotie hebben zonder dat er iets in je hormonen gebeurt. En als die afwijkend zijn, wat de oorzaak daarvan ook is, bemerk je veranderingen.

Gebruik je iets tegen de angst- en paniekgevoelens?
Life smells...
malu
Gevorderd lid

Bericht door malu »

De fles olijfolie tussen de schoonmaakmiddelen terugvinden in de gootsteenkast...

Mijn huishoudelijke hulp was er vanochtend, dus misschien verklaart dat waarom ik het onbewust daar heb neergezet ;). We hebben er maar hard om gelachen.
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
Plaats reactie