Wat een leuk topic dit. Zo herkenbaar allemaal en ik heb er al erg om gelachen.
Mijn blunders van de afgelopen tijd:
- Zoeken naar een jurkje in een kledingzaak, dit niet kunnen vinden, om er uiteindelijk achter te komen al zeker 5 minuten op de herenafdeling rond te lopen. Nee, daar gaan we natuurlijk geen jurkjes vinden.
- Iets kopen dat ik al heb en denken iets nieuws te kopen. Er staan nu twee exact dezelfde theedozen in de voorraadkast.
- Sokken uit de kast pakken, deze aan willen trekken en er dan achterkomen dat ik blijkbaar al sokken aan had gedaan.
- De badkamer in lopen en dan denken: wat doe ik hier eigenlijk?
- Op de automatische piloot ‘ja’, ‘uhu’, ‘oo?’ terugroepen in gesprekken en me later niks meer van dat totale gesprek kunnen herinneren als men er naar vraagt.
- Vloekende kleuren aan hebben maar dat niet door hebben. Laatst had ik een fel roze broek aan en toen ik naar buiten ging had ik gewoon mijn jas(knalrood) aangetrokken. Bij thuiskomst kwam ik er pas achter dat dit misschien niet zo mooi staat. Maar ja wel weer lekker hip
Gek genoeg is mijn omgeving in de veronderstelling dat ik een heel goed geheugen heb. Sommige dingen kan ik mij namelijk juist heel exact herinneren. Ik laat ze maar lekker in de waan.
Groetjes.