Vorige dinsdag weer langs DML geweest.
Die dag zelf ging het niet schitterend, al zat ik wel in een betere periode. Hij vond zelf dat ik er minder suf uitzag dan de vorige keer 8 weken geleden (al vond ik zelf dat ik me net toen eigenlijk suffer voelde), maar mijn moeder & ooms vonden het ook dus mss zien zij iets dat ik niet zie.
De verlaagde hematocriet/rode bloedcellen is inderdaad doordat de Barto in de RBC leeft zoals ik al vermoedde, door de AB gaan die RBC dan blijkbaar mee kapot - voordeel is wel dat er dan stillekesaan meer 'gezonde' RBC in de plaats gaan komen.
Vermoeidheid blijft erg hoog, maar DML zegt dat dat een van de laatste dingen is die verdwijnt, zolang er dood bacterieel afval in het bloed terechtkomt gaat het lichaam hier op reageren.
Verder was het deze keer een vrij korte consultatie, itt tot meestal

de meeste vragen heb ik zo ondertussen al wel gesteld denk ik. Nu krijg ik weer een plan voor 8 weken, blijkbaar is hij toch van 3 maanden naar 8 weken overgeschakeld als cyclus.
't Is trouwens ook erg rustig daar de laatste tijd vergeleken met 1-2 jaar geleden toen alles gemakkelijk een uur uitliep, je kunt meestal ook effectief binnen op het uur dat de afspraak geboekt was (toch op dinsdag, wanneer wij meestal gaan)
De dag na de consultatie kreeg ik 's morgens een aanval van buikpijn/misselijkheid, maar aangezien ik nog dringend kerstcadeaus moest voor mijn zus toch maar naar de stad gegaan. Kort na aankomst in de stad klaarde dat wat op, en ik ben eigenlijk heel de dag goed geweest. Een volle 3 u rondgelopen, een sorbet gegeten (;)), eigenlijk ging alles goed zolang ik in winkels geen trappen moest doen (=duizeligheid).
In de bus naar huis wel na een minuut direct in slaap gevallen, maar bij thuiskomst de rest van de avond redelijk fris gebleven.
Dan donderdag iets minder, vrijdag weer erg goed. Had met een oude vriendin afgesproken voor naar de cinema te gaan en eerst iets te gaan drinken, ik voelde mij heel 'normaal'/gezond en alert. Zaterdag terug iets minder, en gisteren (zondag) de hele dag bij mijn neef & wat vrienden spellekes gaan spelen. Om 12u wakker, om 1u daar, dan de hele dag actief geweest, na het eten wel efkes een inzakking, maar toch overeind gebleven tot ik werd afgehaald om een uur of 9. Thuis wel een kort uur geslapen zodra ik in de zetel lag.
't Gaat dus wel goed hier, voorlopig is het precies 1 dag heel goed, 1 dag een inzakking, maar da's nog altijd beter dan voordien toen
elke dag een inzakking was

Ik ben nog altijd 100% overtuigd dat in mijn geval de bartonella de goede richting is en een belangrijk stuk van de oplossing, er zijn nog altijd mindere periodes en dagen tussenin maar ook zoveel betere momenten die ik voordien al jaren niet meer had gehad toen het alleen maar mindere dagen waren zonder regelmatig een 'bijna gezonde' dag.
Der zal dus nog wel wat werk/tijd aan de winkel zijn om ook die slechtere periodes volledig om te buigen in betere, maar ze zijn er al wel dus da's al het grootste bewijs dat er al heel veel aan het veranderen is geweest de laatste maanden.
O, en gisterenavond/nacht voor het eerst in jaren in een 'echt' boek begonnen, de concentratie liet het nog afweten en moest regelmatig iets 2-3x lezen omdat ik niets had geregistreerd, maar al bij al gaf het veel voldoening dat ik er cognitief toch grotendeels weer toe in staat bleek
O ja, en het nachtzweten dat de laatste tijd heel erg is toegenomen, kon volgens DML indd van de medicatie komen.
Ik weet weinig.