Hey Asje, ik kan me er van alles bij voorstellen!!!
in die eerste tijd toen er nog niets was, ben ik, een jaar of 8 alleen maar bij dha geweest voor niet- me dingen, alleen voor konkrete duidelijk dingetjes. Ik had toen een hork van een ha en had de puf niet om een andere te zoeken.
toen heb ik me verstopt regulier en het hele alternatieve cirquit, waar geen artsen waren, afgelopen.
af en toe trouwens ook nare mensen die van alles beloofden waar niets van bleek te kloppen en dat dan op mijn bordje legden.
Pas toen die ha met pensioen ging, heb ik vanzelf een nieuwe ha gekregen, die prima was.
Toch heb ik ook wel veel angst opgelopen in de gz.Een hele recente ervaring speelt nu nog en ik ben bezig met een klachtenprocedure, wat trouwens geholpen heeft, het starten ervan.Dat loopt en ik vind het nu te moeilijk om daar meer over te vertellen ivm met herkenbaarheid voor meelezers.
Ik kan ook niet veel meer hebben aan gz kontakten.
hoe ben jij er van hersteld, tenminste je klinkt of het in het verleden ligt.
Komt dat door dr Visser etc, ik weet niet precies waar jij allemaal bent geweest?
@ En Lulu, het klopt toch dat jij nog niet lang ziek bent, lang genoeg of ook al te lang,hé, . Jij hebt in die jaren ook al veel voor je kiezen gehad met al die psychische diagnoses.En alles wat ik niet weet natuurlijk, want we dokteren allemaal wat!!!
Wat ik nog steeds wel probeer , is precies te zeggen hoe ik me voel als ik verkeerd en naar benaderd wordt. ik doe het alleen niet als het te erg is, dan maak ik dat ik wegkom.
Op dat punt zit ik nu met die psychotherapeut, dat ik hem ga zeggen hoe ik me voel bij wat hij doet. Maar ik verwacht niet veel goeds daarvoor heeft hij teveel "verkeerde" opmerkingen gemaakt tussendoor, hé.
Ik zal er eentje noemen:"
Als je allen maar rust, dan wordt je steeds vermoeider".
Nu begrijpen jullie het wel, hé
](./images/smilies/eusa_wall.gif)