Ben heel benieuwd wat de uitslag is, ik zal voor je duimen!!
Moderator: Moderators
ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben er toch blij mee, want die behandeling was bij mij zeker niet voor niets. Ik kreeg er Artesunate (een anti-viraal) voor en ongeacht waar het voor was bedoeld (xmrv) en of dat wel of niet bestaat, ik heb daar de nodige baat bij gehad. Heeft me blijvende verbetering opgeleverd die ik tot dan toe nog niet had. En de Artesunate kostte bijna niets, dus anders was 't nog niet erg geweest.manja schreef:Ik hoop echt voor alle lymetesters dat het iets concreets gaat opleveren en dat die test erkend zal worden want anders vrees ik een soort van herhaling zoals met XMRV. Die patienten werden ook getest en postitief bevonden. Gingen aan de anti-virale middelen. Nu blijkt vals positief en behandeling dus voor niks. Waarbij men veel geld betaald heeft. Maar goed dat is het minst belangrijkst. Ik hoop over 1 jaar verhalen te lezen over beter geworden patienten door lange AB kuren. In ieder geval succes allemaal.
dank je, dat is em dus idd niet (reden stijging cd57). streep ik die iig door. Voor behandeling maakt die ook niet uit geloof ik of je die wel of niet weet? met zelfde behandeld?felixloena schreef:Ik heb zeer lage cd57 en positief op ehrlichiaTenzij dat voor chlam. pneumonaie en ehlichia ook geldt (dat die CD57 omhoog kunnen duwen)..