Neuraal therapie
Moderator: Moderators
Hey marlène, iets dergelijks heb ik ook twee keer gehad toen ik er op z'n aller slechts aan toe was; voor mij klonk het als een keiharde knal alsof er een grote ijzeren kluisdeur dichtgegooid werd maar ik kan me voorstellen dat dat ongeveer hetzelfde geluid was. Later nooit meer gehad overigens.
Life smells...
Ha asje, ik meen te hebben begrepen dat het iets is dat soms voorkomt tussen slaap- en waakperiode. Eigenlijk wel fascinerend dat we zo'n geluiden kunnen "horen". Nu ja mijn brein doet wel meer rare dingen de laatste tijd en ik probeer er nuchter onder te blijven.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
goeiemorgen,
Ik heb 1 X een hele harde Fluit geluid gehoord,echt heel hard,
zoals bij de trein zeg maar.
ik lag te dutten,ik schrok me rot
het is dat ik niet meer drink,
dus nuchter blijven lijkt
inderdaad het beste.
ME doet inderdaad rare dingen met ons.
lieve groetjes
petraroos
Ik heb 1 X een hele harde Fluit geluid gehoord,echt heel hard,
zoals bij de trein zeg maar.
ik lag te dutten,ik schrok me rot

het is dat ik niet meer drink,

inderdaad het beste.

ME doet inderdaad rare dingen met ons.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gisteren een bijzondere ontmoeting gehad met apotheker De Saedeleer in Lier.
Mijn zoon wilde leren autorijden, had een speciaal voorschrift en de afstand was net te doen. Dus wij daarheen.
Hij vroeg of we nog iets anders wilden, dus bedacht ik me ineens, tja waarom niet de supplementen van het protocol van Rich von Konynenburg vragen? Bleek dat de apotheker net terug was van het ILADS congres uit Boston de vorige dag en de presentatie van RvK had gezien. Sommige supplementen maakte hij reeds maar moest ie via Nederland laten komen vanwege registratie dus ik ga binnenkort terug.
Hij begreep het plaatje helemaal, vast beter dan ik met zijn chemische achtergrond
We hebben het ook gehad over een alternatief voor mijn slaappillen, daar wil ik graag vanaf maar slaap zo slecht zonder telkens weer. Ik had nog ergens een oud voorschrift voor melatonine liggen, dat ging hij verlagen en mengen met GABA en nog wat.
Ik denk dat ik nu al een klein jaar bezig ben met die methylatie uit te dokteren en eindelijk iemand gevonden op een boogscheut die me kan helpen! Een apotheker bovendien. Volgende keer vraag ik hem of hij ook dokters kent die er iets van afweten.
Zelfs in de duisternis vind je altijd een teken van hoop.
Mijn zoon wilde leren autorijden, had een speciaal voorschrift en de afstand was net te doen. Dus wij daarheen.
Hij vroeg of we nog iets anders wilden, dus bedacht ik me ineens, tja waarom niet de supplementen van het protocol van Rich von Konynenburg vragen? Bleek dat de apotheker net terug was van het ILADS congres uit Boston de vorige dag en de presentatie van RvK had gezien. Sommige supplementen maakte hij reeds maar moest ie via Nederland laten komen vanwege registratie dus ik ga binnenkort terug.
Hij begreep het plaatje helemaal, vast beter dan ik met zijn chemische achtergrond

We hebben het ook gehad over een alternatief voor mijn slaappillen, daar wil ik graag vanaf maar slaap zo slecht zonder telkens weer. Ik had nog ergens een oud voorschrift voor melatonine liggen, dat ging hij verlagen en mengen met GABA en nog wat.
Ik denk dat ik nu al een klein jaar bezig ben met die methylatie uit te dokteren en eindelijk iemand gevonden op een boogscheut die me kan helpen! Een apotheker bovendien. Volgende keer vraag ik hem of hij ook dokters kent die er iets van afweten.
Zelfs in de duisternis vind je altijd een teken van hoop.
Vandaag begonnen met het winteroffensief:
thyrax voor de schildklier
hydrocortisone voor de immuniteit
hydroxycobalamine (B12)
melatonine
zink
lecithine
Als alles goed gaat, doen we er morgen methylfolaat bij.
thyrax voor de schildklier
hydrocortisone voor de immuniteit
hydroxycobalamine (B12)
melatonine
zink
lecithine
Als alles goed gaat, doen we er morgen methylfolaat bij.
Hoi marlene,
Ook van mij succes en sterkte gewenst!
Nog een vraagje: gebruikte je eerder niet een natuurlijk schildklier middel? Of gebruikte je al langere tijd Thyrax?
Groetjes, Louisa
Ook van mij succes en sterkte gewenst!
Nog een vraagje: gebruikte je eerder niet een natuurlijk schildklier middel? Of gebruikte je al langere tijd Thyrax?
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Vandaag mijn eerste goede dag van de week gehad. Had deze mentale opkikker nodig!
Moet er eerlijkheidshalve bijzeggen dat ik ook Q10 heb genomen en thee ben gaan drinken met beste vriend. Gisteren kon ik mijn bed letterlijk niet uit, echt teveel hooi op mijn vork genomen deze week.
Moet er eerlijkheidshalve bijzeggen dat ik ook Q10 heb genomen en thee ben gaan drinken met beste vriend. Gisteren kon ik mijn bed letterlijk niet uit, echt teveel hooi op mijn vork genomen deze week.
Ik ben verdrietig omdat er deze avond een jongen omver is gereden voor mijn deur. Enkele maanden geleden heb ik gebeld met politie en overheid, mails gestuurd naar gemeenten (we wonen net op de kruising van 3 gemeenten), fietsersbond ingeschakeld om de absurde situatie hier uit te leggen.
Zoals verwacht was het paraplu politiek, niemand is verantwoordelijk. Het is altijd een ander zijn dossier, mogelijkheid tot veranderingen worden pas overwogen na het vallen van doden en zware gewonden, het was niet aan mij om hen te zeggen hoe ze hun werk moesten doen enz.
Walgelijk toch die administratie af en toe. Rotziekte omdat je niet in staat bent meer te doen dan je zou willen en een paar mensen achter hun bureau te gaan wakkerschudden.
Maandag krijgen ze bij het openen van hun mailbox ditmaal een paar foto's van het ongeval te zien. Misschien dat een kapotte helm, een ziekenwagen en een politiewagen hen meer raakt dan de vraag tot een paar extra verkeersborden.
Zoals verwacht was het paraplu politiek, niemand is verantwoordelijk. Het is altijd een ander zijn dossier, mogelijkheid tot veranderingen worden pas overwogen na het vallen van doden en zware gewonden, het was niet aan mij om hen te zeggen hoe ze hun werk moesten doen enz.
Walgelijk toch die administratie af en toe. Rotziekte omdat je niet in staat bent meer te doen dan je zou willen en een paar mensen achter hun bureau te gaan wakkerschudden.
Maandag krijgen ze bij het openen van hun mailbox ditmaal een paar foto's van het ongeval te zien. Misschien dat een kapotte helm, een ziekenwagen en een politiewagen hen meer raakt dan de vraag tot een paar extra verkeersborden.