Hey Pip,
Het is zeker een vriendelijke man. Hij heeft ook wel kennis. En hij schrijft standaard B12 injecties voor, waar je wellicht wat aan zou kunnen hebben. Dat vind ik goed. Hij schrijft ook gemakkelijk dingen voor waar ME'ers wat aan zouden kunnen hebben. Maar zijn praktijk is wel een beetje een ranzig hol vind ik :s. Haha!
Ik heb wel mijn twijfels bij het slangengif wat hij verkoopt, zeer duur spul. Daar zou hij mooi zijn zakken mee kunnen vullen. Ook weet niemand wat de negatieve gevolgen van dit gif kunnen zijn, ik zou zelf geen proefkonijn willen zijn. :s
De slangengif behandeling is ook nergens op internet terug te vinden en het is al helemaal geen bewezen therapie voor ME. Hmmm. Als het echt zo effectief zou zijn, waarom zijn er dan nog geen studies naar gedaan en waarom lees ik dan nergens dat er mensen van genezen zijn met zijn behandeling? Ik denk dat Paul van Meerendonk en zijn behandelingen ''overrated'' zijn.
Wat je zegt Pip, het is vast een goede man, maar ik denk niet dat hij wonderen verricht. Hij behandelt tenslotte de symptomen van ME, niet de oorzaak. Maar ik hoor graag van je als je er op vooruit bent gegaan met zijn behandeling

Succes!
Liefs(t) Positief
''De dokter helpt een handje, maar genezen doe je zelf''