Petitie Groep MEDenHaag: Erken Myalgische Encefalomyelitis

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

southerncross
Gevorderd lid

Bericht door southerncross »

WINNAARS RONDE 3!!

Ook in ronde 3 van het handtekeningen ophalen zijn velen van jullie weer zeer actief geweest! Wij danken iedereen voor hun inzet! Onderstaand de winnaars van de cadeautjes!

Nr.1: Cindy Heiligers met 1388 handtekeningen
Nr.2: R. te Lindert met 220 handtekeningen
Nr.3: Mireille Kaanders met 131 handtekeningen

Eervolle vermelding voor Jan en Rob die zich blijvend enorm inzetten
om handtekeningen te verzamelen!

In totaal zijn er 2123 handtekeningen opgehaald in ronde 3!

Nummer 1 t/m 3: van harte gefeliciteerd en hartelijk dank voor jullie inzet!

Prijzen:
Nr.1: Combipakket sjaal van Caro sjaaltjes + armband van Lekker Freubelen en het boek 'ik werd ziek maar de wereld bleek mesjokke' van Mirande de Rijke
Nr.2: Bon twv 15 euro
Nr.3: Bon twv 10 euro

Wij vragen de winnaars om even een mail met je adres te sturen naar MEDenHaag@gmail.com
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
southerncross
Gevorderd lid

Online handtekeningen: 11.960
Totaal aantal handtekeningen: 23.415
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

Graag jullie aandacht voor het volgende. Financiele hulp gevraagd voor een paginagrote advertentie in landelijke magazine !!!!!!
Groep ME-DenHaag
FINANCIELE HULP GEVRAAGD! Update

Groep ME-DenHaag is dagelijks bezig om op alle mogelijke manieren informatie over ME en de petitie te verspreiden. Ditmaal hebben wij de kans gekregen om tegen een gereduceerde prijs een paginagrote advertentie in een landelijk magazine te zetten.

Ondanks de gereduceerde prijs blijf
t het een fiks bedrag en dus zoeken wij sponsoren die willen bijdragen aan het bekostigen van deze advertentie.

Momenteel hebben 4 mensen zich gemeld die een bijdrage willen leveren. Wij danken hen voor hun email en toezegging. Helaas is dit verre van genoeg om de advertentie te kunnen bekostigen (komen enkele honderden euro's te kort) en de tijd begint te dringen (wij moeten op zeer korte termijn ja of nee zeggen).

Geinteresseerden die financieel bij willen dragen aan de advertentie vragen wij om hieronder een reactie achter te laten of ons te mailen op MEDenHaag@gmail.com

Ps: zou je graag willen bijdragen maar is dat geen optie of weet je niet zeker of het mogelijk is dan vragen wij je om voor nu even NIET te reageren (zodat we een juiste inventarisatie kunnen maken)
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
southerncross
Gevorderd lid

Kalenders en sleutelhangers te koop!!

Om de paginagrote advertentie en ander promotiemateriaal voor de petitie deziekteME.petities.nl te kunnen bekostigen verkopen wij naast postzegels en kaarten nu ook kalenders en sleutelhangers.

U kunt kiezen uit drie verschillende sleutelhangers. Twee uiltjes (roze en grijs) en een vergeet-me-nietje. De sleutelhanger kost 4,50 euro per stuk, inclusief verzendkosten, en is gemaakt van vilt.
Gesponsord door: http://doejijcreaties.blogspot.nl/

Er zijn verschillende kalenders te koop. Kijk op http://deziekteME.nl voor foto's!
De kosten voor een kalender zijn 5,00 euro per stuk. Verzendkosten zijn
2,50 euro. Wilt u meer dan 3 kalenders bestellen zijn wij genoodzaakt het per pakketpost te versturen. De verzendkosten zijn dan 4,95 euro.

Bij interesse, mail naar: MEDenHaag@gmail.com
southerncross
Gevorderd lid

BELANGRIJK!

Wegens overweldigend succes - waarvoor dank - zijn de sleutelhangers (uiltjes en Vergeet ME nietje) momenteel UITVERKOCHT!

We hebben inmiddels een nieuwe lading besteld en u kunt vanaf nu de gewenste sleutelhangers alvast RESERVEREN! Let op: als u reserveert hoeft u nog GEEN geld over te maken. Zodra wij de sleutelhangers weer binnen hebben zullen wij u mailen met de bankgegevens. Mensen die reserveren zullen over +/- 2 weken hun bestelling ontvangen.

Excuses voor het eventuele ongemak
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

:D de on-line teller loopt rustig door, staat op 12.374, op naar 12.400!
En wat ik zelf erg verrassend vind, is dat er o.a. ook veel (Klassiek) Homepaten teken, super Afbeelding!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
southerncross
Gevorderd lid

louisa schreef::D de on-line teller loopt rustig door, staat op 12.374, op naar 12.400!
En wat ik zelf erg verrassend vind, is dat er o.a. ook veel (Klassiek) Homepaten teken, super Afbeelding!

Groetjes, Louisa
Die homeopaten (en andere alternatieven) hebben we idd voor de 2de keer allemaal aangeschreven! Echt top hoe er getekend wordt!

Zelfde geldt overigens voor raadsleden, maar die worden ook door mensen van buiten de groep aangeschreven!
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

southerncross schreef:Die homeopaten (en andere alternatieven) hebben we idd voor de 2de keer allemaal aangeschreven! Echt top hoe er getekend wordt!

Zelfde geldt overigens voor raadsleden, maar die worden ook door mensen van buiten de groep aangeschreven!
Hartstikke goed!, southercross,

:D Ennnnn de 25.000 komt in zicht, geweldig!!!
Bron: http://www.facebook.com/GroepMEDenHaag
Online handtekeningen: 12.380
Totaal aantal handtekeningen: 24.976

(inclusief Run Winschoten, Braderie Halsteren en WK Wielrennen)
Groetjes, Louisa

annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

wow, dat is geweldig!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
southerncross
Gevorderd lid

We hoeven er nog maar 3 en dan hebben we 25.000 handtekeningen!

Graag jullie aandacht ook voor het volgende!

Landelijke inzamelingsactie

Online zijn inmiddels 12.401 handtekeningen te bewonderen. Na vele inzamelingsacties, zoals bij de Kuip, Pinkpop, de Nijmeegse Vierdaagse en het bloemencorso in Leersum staat de totale teller, op het moment van schrijven, op 24.997 handtekeningen.

Nu de haven in zicht komt, is het idee ontstaan om een landelijke actieweek te organiseren om de finish in één klap te halen. Deze landelijke actie zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden in de 2de week van december 2012 (de precieze datum wordt nog bekend gemaakt).

Wat houdt de actieweek in? Grof geschetst zullen zoveel mogelijk vrijwilligers in zoveel mogelijk dorpen en steden huis aan huis vragen of men wil tekenen voor het burgerinitiatief. De dag tevoren worden aankondigingen met de uitleg over het initiatief in de brievenbus gedaan van degenen bij wie men langs gaat (uitlegbrieven worden aangeleverd).

Er is geschat dat als over heel Nederland 40-50 enthousiaste vrijwilligers van maandag t/m vrijdag anderhalf uur actief zijn, de grens van 40.000 handtekeningen overschreden wordt.

Het moet haalbaar zijn om vóór eind november 40 a 50 vrijwilligers warm te krijgen voor dit ongelooflijke doel. Kent u, of bent u die vrijwilliger die mee zou willen werken aan deze prachtige actie? Meld u dan aan via: MEDenHaag@gmail.com

Ook zou het zeer welkom zijn als een paar mensen zouden willen helpen met het coördineren van deze uiterst omvangrijke actie.
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

geweldig goed idee! Ook heel slim dag ervoor iets in bus als aankondiging.

Ik ga eens kijken of ik iemand (of meer iemanden) kan mobiliseren ervoor! Hoewel de animo in mijn kringetje erg laag is (geworden) voor acties helaas, wil ik toch kijken of ik iemand kan vinden.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
southerncross
Gevorderd lid

Geweldig!!

-----------------------------------

FINANCIELE HULP ADVERTENTIE GEVRAAGD! Nog maar 75 euro!

Wij zijn nog altijd bezig om de financiering te regelen rondom de paginagrote advertentie in een landelijk (vrouwen)magazine.

Steeds meer mensen hebben zich gemeld die een bijdrage willen leveren. Wij danken hen allen voor hun email en toezegging. Helaas zijn we nog niet helemaal rond, maar....

WE ZIJN ER BIJNA!

Om precies te zijn: we komen nog zo'n 75 euro tekort. Wij willen daarom nogmaals deze oproep om donaties doen! Dit kan niet meer missen! Elke donatie, groot en klein, is welkom!

Geinteresseerden die financieel bij willen dragen aan de advertentie vragen wij om ons te mailen op MEDenHaag@gmail.com

Ps: zou je graag willen bijdragen maar is dat geen optie of weet je niet zeker of het mogelijk is dan vragen wij je om voor nu even NIET te reageren (zodat we een juiste inventarisatie kunnen maken)
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi southerncross,

25.000 gehaald jullie gaan goed, super Afbeelding!!! En ik ga ook kijken of ik nog mensen kan vinden en mobiliseren.

Groetjes, Louisa

southerncross
Gevorderd lid

Thx Louisa, geweldig!

Wat betreft de financiele oproep: we hebben het geld binnen! We kunnen binnenkort de advertentie gaan plaatsen! Dank aan allen die hebben gedoneerd!
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

wat fijn, super!

Plaats reactie