de pil en me

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Shavonne
Gevorderd lid

de pil en me

Bericht door Shavonne »

@Karen: erg bekend zonder pil!! Maar ik probeer ook zo lang mogelijk zonder, mijn stemming is vooral beter nu.
Renka
Gevorderd lid

de pil en me

Bericht door Renka »

@Shavonne. Ik hoorde van mijn schoonmoeder dat Teunisbloem heel goed helpt bij de overgang en PMS. Heb jij dat al eens geprobeerd?
Shavonne
Gevorderd lid

de pil en me

Bericht door Shavonne »

@Karen: nog nooit geprobeert, zekers de moeite waard denk ik! Alleen ik gebruik al 4 voedingssupl. en een homeopatische mix van m'n natuurarts. Misschien zit het er wel al bij, ik weet het niet. Ik zal de volgende keer aan hem vragen. Anders ga ik zelf Teunisbloem halen.
(ik heb onderhand een extra kast nodig voor al m'n middeltjes!) Hahaha (en een dikkere beurs!)
isabel
Beginner

Bericht door isabel »

het heeft bij mij wel geholpen, ik ben een tijd gestopt (en daarna zwanger geraakt) ik was minder moe dan voorheen en juist lichter ongesteld.

Ik ben nu met de Yasmine begonnen, houd weer enorm veel vocht vast (maar das altijd al een probleem) maar kan niet echt vergelijken of ik er moeier van ben (zo vlak na een bevalling)
cleopatra
Donateur
Donateur

Bericht door cleopatra »

Heeft iemand ervaring met Qlaira ?

Da's een nieuwe pil, die minder belastend zou zijn ( minder bijwerkingen gezien het gebruik van hetzelfde soort oestrogeen als het lichaam zelf ook produceert (estradiol))

Ben ongeveer 6 mnd gestopt met mijn vorige pil (yasmin) maar zou terug willen herstaren gezien niet echt verbetering van klachten.
Plaats reactie