Diederik bij De Meirleir

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

chika
Gevorderd lid

Bericht door chika »

sindsdien doe ik het gewoon zoals voorgeschreven ipv zoals op de bijsluiter. Of het toeval was of niet weet ik niet, maar de eerste dag was ik heel misselijk/draaierig en nadien niet meer.

oei. Nu doe je me wel twijfelen... Ik heb er tot nog toe geen problemen mee ondervonden, dus zal ik maar verder doen zoals ik bezig ben.
Wel heb ik meer last van mijn knieën de laatste dagen
Toeval of niet, ik heb ook enorm last van m'n knie sedert het begin van de behandeling. Ga nu even naar de kiné om wat passieve therapie gaan. Volgens m'n huisarts zijn m'n spieren verzwakt door het vele rusten, waardoor m'n knieschijf teveel beweegt.
altijd 'grappig' als na zoveel jaar plots weer een aantal puzzelstukjes op hun plaats vallen
Idd zeg... Rare beesten hoor die Barry's...
Health is not valued till sickness comes.
-Thomas Fuller-
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

Hmmm, ik heb ook zo'n paar dingen die daarop lijken sinds een paar maanden, maar wel kleiner, alleja, minder lang. Ik dacht dat het stretchmarks waren van bij te komen ofzo :-p maar wie weet is het wel zo'n rash.

Diederik, succes met het gevecht he. Ga je de volledige orale ab kuur doen of ook met baxters?
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Een dokter zou in zijn praktijk een boekje of poster met van die plaatjes moeten hebben en dan vragen of je dat ooit al eens hebt gehad. Dat zou een hoop miserie en gezoek besparen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
diederik
Gevorderd lid

Bericht door diederik »

Oraal :)
En hopelijk zullen we het zien in uw testuitslagen he :) 't wordt wel is tijd da ge ze ook krijgt, wachten is frustrerend :P

En idd, als men mij ooit gevraagd zou hebben over rare uitslag of stretch marks, zou ik waarschijnlijk nee hebben gezegd en de link niet hebben gelegd. Alleen het zien van die foto's deed een lampke van herkenning branden.
Ik weet weinig.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Goed te horen dat je op pad bent met de AB. Die honger heb ik ook een aantal dagen gehad, nu is het weer minder. Wel ben ik op het moment aan het twijfelen over de Plaquenil. Eerst had ik een gruwelijke nachtmerrie. Op een ochtend zag ik min of meer dubbel, kon mijn ogen niet goed scherpstellen, dat is nu weer weg. Maar de laatste paar dagen voelde ik me extreem down. Allemaal mogelijke bijwerkingen van de Plaquenil. Ik kijk het nog even aan en anders stap ik over op artemisia (heeft DML al mee ingestemd mocht het aanblijven met die ogen, maar dat is dus nu weer weg).
Het blijft toch een hoop chemische zooi die we naar binnen werken nu. Maar voor het goede doel :-).
Sterkte ermee, en hopelijk blijven vervelende bijwerkingen uit.
Every day may not be good, but there's something good in every day.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

Ja m'n afspraak staat pas eind september... Misschien kan ik in tussentijd al eens bellen met redlabs of ze mij al iets willen geven.
Maar nog steeds geen factuur van dat andere labo gehad om te betalen voor bevestigingstest ofzo dus...
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

Ps: vanwaar de keuze voor oraal? Bij mij zou het moeilijk zijn, zou er liefst zo snel mogelijk vanaf zijn maar hoe geraak ik in gods naam meerdere keren per week naar Brussel? Vriend en vader kunnen geen verlof blijven nemen hè. Nu dat is wel vooruitlopen op de feiten haha!
diederik
Gevorderd lid

Bericht door diederik »

Dat was geen keuze, ik kreeg gewoon het plan met de or. AB :) dus ik pak gewoon wat ik voorgeschreven krijg...

@stier: oei, inderdaad oppassen dan! Ik had ook al gelezen over bijwerkingen op de ogen, maar heb er zelf nog geen last van gehad. Als ik dat zou hebben zou ik ook als de wiedeweerga ermee stoppen en iets anders gaan doen hoor :P mijn ogen kan ik echt niet missen!
Ik weet weinig.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

Ah ok, hèhè dan is het makkelijk beslist natuurlijk :-)
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

@ Diederik, ik heb ook heeeeeeeeeeel erg honger! verschrikkelijk. zoveel honger dat t pijn doet in je buik.

@ sowfia, jij woont toch vrijwel naast antwerpen? dan is brussel niet een heel groot probleem??
De infusen geeft hij indd niet heel snel, als ik ze wel zou krijgen is voor mij waarschijnlijk echt onmogelijk... 3 uur rijden heen en weer 3 uur terug pfff..
Maar tot nu toe maar 2 van de heeeel veel lyme positieven gezien die de keuze kregen.

hier nog de site met wat fotos over die Rash

http://www.borreliose.nl/index.php?opti ... &Itemid=62
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

Nee Brussel is op zich maar een halfuurtje rijden, maar zelf geraak ik daar niet hoor en dus moet ik toch vervoer zoeken, en iedereen die dat kan doen voor mij werkt gewoon dus dan moeten die telkens vrijaf nemen, dat gaat ook niet. Maar niet aan de orde dus voorlopig ;-)
diederik
Gevorderd lid

Bericht door diederik »

@nabo: danke!

Niet teveel snoepen he ;)
(ok eerlijk gezegd doe ik het zelf haha. foood!!)
Ik weet weinig.
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

hahahaha nee nee probeer t meestal op te lossen met een broodje.
maar daar kan k ook niet echt tegen.. gluten.

naja pff... hopelijk snel weg!

Maar echt wel raar van die rash... ik heb t zelf ook.
Hoe zou zo een beest dat kunnen aanrichten??????????
diederik
Gevorderd lid

Bericht door diederik »

Geen idee, ik vraag het mij ook af :)

PS glutenvrij broodje mss? ;)
Ik weet weinig.
malu
Gevorderd lid

Bericht door malu »

Diederik, weet jij misschien wanneer de praktijk van DML weer open is? (omdat je er pas nog geweest bent) Zullen ze maandag weer bereikbaar zijn oid?

Heb mijn afspraak door een foutje moeten uitstellen naar eind aug, maar nu heb ik de uitslagen van Augsburg al binnen (zie Lyme-topic) en hoop ik hem toch wel wat eerder te kunnen spreken, al is het maar telefonisch. En anders maar weer veel geduld hebben...
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
Plaats reactie