Dank je wél voor de hulp . Ik heb ook het gevoel dat er iets mist, en/of nog een 2e pakketje moet komen.
En als ik het goed heb begrepen, kun je ook via de bank het bedrag overmaken. Ik heb bankgegevens ontvangen, die staan in een andere begeleidende brief. Heb je die ook gekregen? Titel is: "Important Information regarding Laboratory and Logistic Costs".
Groetjes, Louisa
Zat die brief bij de testkit? Of heb je die via de mail gekregen?
Ik heb die niet ontvangen, maar ben er maar vanuit gegaan dat ze ook een bankrekeningnummer zouden hebben
Ik denk dat Malu toch gelijk heeft Louisa. Blijkbaar kunnen ze met enkele buisjes meer testen doen. Bij felixloena hadden ze eerst te weinig testen aangekruist, en toen kon ze gewoon haar testkit gebruiken om die extra testen te laten doen.
Wel fijn dan dat je voor al die testen maar een paar buisjes bloed hoeft te laten prikken (als dat klopt)
Ik kan me voorstellen dat je voor de zekerheid liever een mailtje naar Armin stuurt daarover. Gelukkig reageert hij altijd snel, en kun je toch pas volgende week bloed laten prikken.
Malu, bedankt voor het melden van de kosten van de testkit. Gelukkig vallen die kosten mee.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Ik heb 2 prijslijsten, waarvan 1 met kortingsbedragen en 1 met de normale bedragen. Als je de normale bedragen optelt, kom ik op het bedrag op de brief.
Bij mij hadden ze de gewone bedragen geteld, en maar 4 testen, dat bedrag had ik betaald. Later kwam ik erachter dat ze niet alle testen gerekend hadden, en ook niet de korting. Dus zelf opnieuw uitgerekend. Ik heb Armin daarover gemaild, en ik krijg nu het te veel betaalde bedrag retour. Ik moest zelf het formulier met de kortingsbedragen erbij stoppen met de door mij zelf aangekruiste testen. Volgens mij houden ze het daar niet bij doro drukte of zo.
En ik kreeg vandaag mijn tweede testkit binnen . Ik had vorige week maandag gebeld dat ik nog steeds geen kit binnen had, dus toen hebben ze een ieuwe opgestuurd. Die is dus vandaag aangekomen, en de eerste vorige week woensdag.
Die prijslijst met lagere bedragen (prijslijst Ierland) is de kortingslijst idd.
Ik weet vrijwel zeker dat ze de juiste buisjes hebben toegevoegd, mijn pakket zag er ook zo uit trouwens.
Bij mij dezelfde buisjes, en als ik jouw lijsstje zie komt dat heel erg in de buurt van mijn lijstje, dus volgens mij is het inderdaad goed zo.
Waarschijnlijk zit het verschil in mailen met Armin zelf en mailen met het algemene mailadres.. Ik heb alleen met Armin gemaild en dus ook geen prijsopgaaf oid gehad..
Dus zelf uitgerekend en niks betaald voor testkit, want wist ik niet eens. Had de uitslagen ook na 7 dagen.. Dus geen idee of ik nog een rekening krijg :S
Ik kreeg dus prijsopgave met special prices gemaild.. Heb exact dezelfde testen als Louisa gedaan en hiervoor zijn die 5 buisjes genoeg.. Dit is namelijk al heel erg veel!!!!! Ik had niet genoeg bloed daarvoor uit 1 arm, dus mn andere arm moest ook nog geprikt.
felixloena schreef:
En ik kreeg vandaag mijn tweede testkit binnen . Ik had vorige week maandag gebeld dat ik nog steeds geen kit binnen had, dus toen hebben ze een ieuwe opgestuurd. Die is dus vandaag aangekomen, en de eerste vorige week woensdag.
Misschien kun je er nog iemand anders blij mee maken die er nog geen ontvangen heeft, of nog besluit testen te willen laten doen?
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Misschien kun je er nog iemand anders blij mee maken die er nog geen ontvangen heeft, of nog besluit testen te willen laten doen?
Wie hem hebben wil mag zich melden .
Anders bewaar ik hem gewoon voor evt herhaaltesten.
Lynn schreef:Ik had helemaal geen rekening gehad en geen bedrag. Wat gek! Heb zelf uitgerekend en over gemaakt. Maar heb dus niks betaald voor een teskit, want wist ik niet eens!
Dat had ik ook.
Zelf uitgerekend en indd ook niet betaald voor de testkit en porto kosten.
Alleen de bloedtesten zelf.. gewoon bij elkaar opgeteld haha.
Nouja is allemaal goed gegaan want heb mn uitslagen allang binnen en met behandeling bezig dus zal wel oke zijn.
En over de buisjes het is echt niet zo dat ze per buisje 1 test doen. met 1 buisje kunnen ze wel 4 of meer testen doen.
Vorige week ook in ziekenhuis hier in NL, waren wel 20 testen ofzo en maar 5 buisjes geprikt. Ze hebben maar weinig bloed nodig voor zo een test hoor.
Zucht, weet iemand of artsen die buisjes bij wijze van spreken met hun ogen dicht op de juiste volgorde afnemen? Mijn huisarts zei iets over dat ze die EDTA-tube als eerste deed, maar die moet juist als laatste dacht ik, maar kan een miscommunicatie zijn. Tegen het einde deed ze die gele CPDA-tubes weet ik nog, de rest heb ik niet goed kunnen zien. Ik durf het niet bij haar na te vragen.
Moet deze control-freak er maar gewoon op vertrouwen, of toch beter navragen voordat ze in Duitsland de buisjes gaan onderzoeken?
"Immers, andere (huis)artsen etc., vertellen ons deze belangrijke info niet, hier word je wijzer gemaakt ."
Maar op dat Lyme net voor medici vond ik nl o.a. dit:
--Omdat er nog nauwelijks onderzoek gedaan is en wordt kan men veronderstellen dat het probleem mogelijk groter is dan nu lijkt. De betrouwbaarheid van testen op co-infecties lijkt net als bij LB te wensen over te laten. Ook hier kan men dus blindelings niet op testen vertrouwen. Meer onderzoek is daarom dringend gewenst. --
Niet dat ik de artsen hier vrijplijt, hoor.
En wat je extra kitje betreft, Louisa, wij zijn helaas nog niet zover: afstuderen, werk en woonruimte zoeken; dan nog eens verhuizen en dan het nieuwe pad evt bewandelen.
Ik heb al een conceptbrief klaar voor DML vanwege mijn zoon's in 2006 door hem geconstateerde mogelijk actieve Bartonella.....Of het volgens hem zinvol is Augsburg te consulteren. Wat ik uit wat één van jullie duidelijk beschreef begrijp, is dat ie daar open voor staat.
Maar nu vraag ik me af: is die Bartonella een co infectie of staat ze op zichzelf? En is die dan ook actief genoeg om ME (mede?) te "veroorzaken".
Als de Borrelia hier en bij DML negatief uitvalt kan dat a/d test methode liggen en is het inderdaad een co-infectie.
sprankel schreef:Zat die brief bij de testkit? Of heb je die via de mail gekregen?
Ik heb die niet ontvangen, maar ben er maar vanuit gegaan dat ze ook een bankrekeningnummer zouden hebben