Is er iemand zonder pijn ?

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

zonaanbidster
Gevorderd lid

Bericht door zonaanbidster »

ahahahahahha Greta, sorry, maar je BENT dat oord, buiten je gevoel.
:cry: :wink:
Wel lief trouwens voor die beestjes he, moet een hoog sterrengehalte hebben dat oord...

Heb zelf ook een legio beestjes en infecties hoor, troost je.
Maar het is k...
Ik heb ipv jouw Lyme Bartonella, geeft ongeveer hetzelfde. En nog 'wat' andere beestjes en virussen en alles verstoord dus idd.
:roll:
marlous91
Beginner

Bericht door marlous91 »

ik heb eerlijk gezegd niet veel pijn, en ook niet gehad. wel periodes die een week of 2 duren waarin ik bijna elke dag hoofdpijn heb,, maar dat is dus lang niet altijd.. pijn in mijn spieren heb ik af en toe, meestal in mijn kuiten en rond mijn knieën. ik dacht eerst altijd dat ik groeipijn had, maar ik groei niet echt meer de laatste tijd, en toen dacht ik dus dat het die pijn was die veel mensen met me/cvs hebben. ik heb er gelukkig niet veel last van, alleen toevallig vandaag wel. het lijkt me echt vreselijk om dat zo erg en zovaak te hebben als de meeste van jullie!
does it ever get any better,, or wil I feel this way the rest of my life? - krezip
Renka
Gevorderd lid

Bericht door Renka »

Bedankt voor jullie reacties!!
Ik heb zelf niet veel last van pijn. Daarom was ik benieuwd of meer mensen dat hebben. Lijkt me ook erg vervelend om zo vaak pijn te hebben of dus gewoon altijd.
Alleen heb ik wel eens hoofdpijn als mijn nek vast zit of spierpijn in mijn benen van het lopen. Mijn lichaam voelt niet heel fijn (benen, armen etc), maar 'pijn' is een groot woord.
Misschien heb ik dan toch geen cvs :D. Veel sterkte!

Oh ja, ik moet wel zeggen dat ik legio vitamines en mineralen slik. Al jaren lang. En ik merk wel dat ik daar baat bij heb. Vroeger wel meer last gehad van pijn, maar nooit zo extreem. Mensendieck, osteo.. hielp allemaal ook wel iets.
zonaanbidster
Gevorderd lid

Bericht door zonaanbidster »

ME/CVS bestaat gewoon uit subtypen.
Er is een subtype dat al uit zichzelf weinig tot geen pijn heeft.
Dus tja....?
Shavonne
Gevorderd lid

Bericht door Shavonne »

Fijn om te horen Brenda, dat de Carnitine ook kan helpen.
Biancavia
Actief lid

Bericht door Biancavia »

Ik heb sinds een jaar ongeveer ook bijna geen pijn meer, maar ik heb daarvoor wel vaak last gehad van benen en armen, jankend in bed van de pijn in mijn armen en er niets mee kunnen. Pijnstillers werkten ook niet dan.
Als ik nu heel veel gedaan heb dan kan ik wel een 'iets' voelen, maar echt pijn is dat dan niet. Meer dan die slapte, dat krachtverlies in mijn armen dat je amper nog een kop thee op kunt tillen.
Gelukkig is dat laatste ook de afgelopen tijd veel minder geworden, maar dat heb ik wel echt heel lang gehad!
dullegreet
Actief lid

Bericht door dullegreet »

ja, die slapte is vreselijk. ik kan nog altijd geen confituurpot openkrijgen, totaal geen kracht in mijn handen.
en groenten snijden lukt zo'n vijf minuten. daarna moet ik efkes stoppen om dan verder te kunnen doen. hetzelfde met typen, die handen en die armen willen echt nog niet mee :?
blackcat
Actief lid

Bericht door blackcat »

Vindt het ook erg voor degenen die zoveel pijn hebben! :(
Gelukkig heb ik ook maar zelden pijn.

Als ik het heb,is het in mijn benen,bij wat langer lopen,dan lijkt het alsof het verzuurt en dat doet steeds meer pijn,totdat ik echt moet gaan zitten.

Maar dit gaat nu al een hele tijd goed.Afkloppen...

xx
Shavonne
Gevorderd lid

Bericht door Shavonne »

Goede hoop om te horen dat er mensen zijn die geen of weinig pijn meer hebben!
Plaats reactie