lotgenoten gezocht

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
nanda
Actief lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 04 mar 2011, 21:38
Locatie: lelystad

Bericht door nanda »

Oke dezelfde medicijnen als ik bij het vermoeidheidscentrum kreeg, lleen geen vit d maar daar ben ik zelf mee begonnen.

Hopelijk helpen ze je een beetje!
Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt...
Gebruikersavatar
nyx
Donateur
Donateur
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:03

Bericht door nyx »

Hai allemaal,

Ik heb ook diverse medicatie en ook al diverse revalidatie trajecten doorlopen.
Door de revalidatie trajecten ben ik alleen maar slechter geworden. Omdat ze vaak toch te zwaar zijn. Daarna heb ik vaak lange tijd nodig om te herstellen van een revalidatietraject. Dus dat houdt ik nu voor gezien.
Internist wil me naar Nijmegen sturen maar dat zie ik al helemaal niet zitten.
Ik zal er wel heen gaan voor intake, om zo ook voor de UWV te laten zien dat ik er wel alles aan wil doen maar zie al erg op tegen de reis. Almere - Nijmegen.

Ik houdt het nu gewoon bij mijn medicatie en probeer zo veel mogelijk mijn rust te nemen en te luisteren naar mijn lichaam. Maar ook dan gaat mijn gezondheid erg op en af.

Mijn waarschuwing pas op met welk revalidatie traject je je inlaat. Je probeert van alles om beter te woorden maar helaas heb ik nog niet het juiste traject gevonden op me beter te laten voelen.

Succes
Gebruikersavatar
malu
Gevorderd lid
Berichten: 1085
Lid geworden op: 15 sep 2011, 13:23

Bericht door malu »

@ dani_bobo
Begint de achternaam van deze huisarts met een M? Zo ja, dan ken ik haar en wil ik je even waarschuwen dat ze prima voor ideeën open staat, maar dat ze er wel sterk van overtuigd is dat er ook psychische oorzaken zijn bij ME. Op dat vlak haalt ze dus nog wat dingen door elkaar. De gevolgen of bijkomende problemen kun je natuurlijk wel laten behandelen, maar voor ME zou ik niet verder gaan dan een training mindfulness, pacing of gewoon lotgenotencontact (en fysio alleen volgens protocol CVS Centrum A'dam of Vermoeidheidcentrum L'stad).

Ben benieuwd of we het over dezelfde huisarts hebben...
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
Gebruikersavatar
dani_bobo
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2012, 21:38
Locatie: lelystad

Bericht door dani_bobo »

als de meds niet werken dan moet ik in therapie om beter naar mijn lichaam te luisten en mijn grensen te leren kennen. ik had geen b12 te kort maar ze wil het wel omhoog hebben vitamine d had ik wel iets te weinig dus die moet ik er ook bij slikken ik heb ook cernitene en amitriptyline dus ik ben ook benieuwd tot nu toe doet het nog niks.

groetjessss
Gebruikersavatar
dani_bobo
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2012, 21:38
Locatie: lelystad

Bericht door dani_bobo »

haar letter begint idd met de M zit in lelycentrum. ik merk het allemaal wel.
enne sorry maar ben nog een beetje de site aan het onderzoeken dus gaat iedere keer wat fout hahahaha
Gebruikersavatar
malu
Gevorderd lid
Berichten: 1085
Lid geworden op: 15 sep 2011, 13:23

Bericht door malu »

Ok, grappig. Laat het idd maar over je heen komen voorlopig, zolang je binnen je grenzen mag blijven is het goed ;). Veel sterkte en succes!
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Sunny
Actief lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 04 jun 2006, 22:18

lotgenoten gezocht

Bericht door Sunny »

junoke schreef:Hallo iedereen...

Ik ben 30 jaar en heb sinds 1999 CVS. Ik zou graag eens afspreken met lotgenoten of naar een praatgroep gaan in de regio Limburg België of maastricht. Kan iemand me hierbij helpen?

alvast bedankt

Hoi Junoke,

ik lees je berichtje nu pas.
Mocht je nog zoekende zijn...In zuid Limburg (Omgeving Sittard) en midden Limburg (omgeving Weert) zijn 2 lotgenotengroepen die regelmatig bij elkaar komen.
Voor meer info hierover kun je me een pb sturen

Groetjes Sunny
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Hallo Junoke,
In Hasselt is er een lotgenotencontact elke laatste woensdag van de maand vanaf 14u. in het café van het cultureel centrum. contactpersoon: Godelieve Vaesen, 0032 (0) 12 236.823
Plaats reactie