Ik ben van AD slechter geworden (diverse anderen ook), dus kan het je persoonlijk ook niet aanraden. Het kan het natuurlijk heel goed dat sommige soorten wel iets positiefs doet. Ligt er ook aan waarom iemand AD krijgt en waarop gericht, er zijn natuurlijk ook veel soorten (en heb ik 'slechts' 3 daarvan mogen proberen

Symptoombestrijding ben ik met je eens heeft niet veel zin op zich, maar kan soms wel heel belangrijk zijn om bepaalde effecten (iig tijdelijk) draaglijk te maken. En dan op zoek naar behandeling. Die is er niet in overvloed en sowieso geen standaard of DE behandeling, maarrrr.... er zijn wel verschillende dingen die je kunt proberen hoor. Hangt af van een paar dingen en je portemonnee vrees ik ook.. Marlène heeft veel baat gehad bij het nodige (LDN, neuraaltherapie en meer) en dan heb je nog een aantal artsen in NL en BE die je kunt proberen. Er zijn hier iig meer dan genoeg ervaringsdeskundigen die je op weg kunnen helpen. Afhankelijk van hoe het erbij jou voorstaat (duur klachten, leeftijd en ernst bepaalde afwijkingen) is er nog enige tot aardig wat winst te halen door aanpakken van oorzaken voor zover mogelijk ipv symptoombestrijding. Je mag me altijd pb-en als je meer wil weten. Veel sterkte iig!
PS: klinkt goed Marlène die dl-phenylalaline! (net effe opgezocht)