Dr de meirleir
Moderator: Moderators
Dr de meirleir
Ondine, van die realistische arts.
Nou ja, of hij écht realistisch is, weet ik natuurlijk niet. Volledige genezing is niet te verwachten. Vooruitgang is wèl een redelijke hoop.
Nou ja, of hij écht realistisch is, weet ik natuurlijk niet. Volledige genezing is niet te verwachten. Vooruitgang is wèl een redelijke hoop.
Dr de meirleir
Hee hee,
Erg lief dat je me erop wijst. Heb Ind laten testen en oorkonde verschillende labo s. Maar heb t echt niet. De uitvals verschijnselen zijn mild dwz. Weinig gevoel maar mijn Ledematen nog wel voelen. Ook verschrikkelijk want kan nog niks een licht gevoel erin zegmaar. Dml heeft ook nog een keertje laten testen voor de zekerheid. Maar voel me verder ook echt m.e achting met post ext malaise enz dus denk dat minimum weer gwn overhoop ligt pfffff.
Liefs
Erg lief dat je me erop wijst. Heb Ind laten testen en oorkonde verschillende labo s. Maar heb t echt niet. De uitvals verschijnselen zijn mild dwz. Weinig gevoel maar mijn Ledematen nog wel voelen. Ook verschrikkelijk want kan nog niks een licht gevoel erin zegmaar. Dml heeft ook nog een keertje laten testen voor de zekerheid. Maar voel me verder ook echt m.e achting met post ext malaise enz dus denk dat minimum weer gwn overhoop ligt pfffff.
Liefs
Dr de meirleir
mariek26 schreef:Hee hee,
Jezus wat een spelfouten, hier ff opnieuw
Erg lief dat je me erop wijst. Heb Ind laten testen en ook in verschillende labo s. Maar heb t echt niet. De uitvals verschijnselen zijn mild dwz. Weinig gevoel maar mijn Ledematen nog wel voelen. Ook verschrikkelijk want kan nog niks een licht gevoel erin zegmaar. Dml heeft ook nog een keertje laten testen voor de zekerheid. Maar voel me verder ook echt m.e achtig met post ext malaise enz dus denk dat mijn imuun weer gwn overhoop ligt pfffff.
Liefs
Dr de meirleir
Misschien een stomme vraag... krijgen alle mensen met ME GcMAF bij De Meirleir ?
Dr de meirleir
Ikke niet, jij?? Zou t wel willen proberen ti's vooral voor de groep pat met hoge nagalase volgens mij. 

Dr de meirleir
Ik zie hem volgende week dinsdag...
Dr de meirleir
Nee, ik ook niet, en er zijn er hier op het forum wel meer.ondine schreef:Misschien een stomme vraag... krijgen alle mensen met ME GcMAF bij De Meirleir ?
Ik weet weinig.
Dr de meirleir
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen en voorschrijven.
Wat nemen jullie dan ?
Ik heb ME en FM...
Wat nemen jullie dan ?
Ik heb ME en FM...
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Dr de meirleir
Ik krijg ook geen gcmaf en ook geen nexavir zoals vele van zijn patienten.
tot nu toe heb ik alleen diverse AB gehad, en supplementen, en een antischimmelmiddel en ijzertabletten.
tot nu toe heb ik alleen diverse AB gehad, en supplementen, en een antischimmelmiddel en ijzertabletten.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Dr de meirleir
Je krijgt enkel GcMAF toegediend als je Nagalase waarden in je bloed te hoog zijn.Misschien een stomme vraag... krijgen alle mensen met ME GcMAF bij De Meirleir ?
Health is not valued till sickness comes.
-Thomas Fuller-
-Thomas Fuller-
Dr de meirleir
Behandelt hij ook met Rituximab ?
Dr de meirleir
Nee.
Bij mijn weten wordt dat momenteel op enkele plaatsen in de wereld onderzocht, maar nog niet buiten kleinschalig onderzoek toegepast.
Bij mijn weten staat hij (DML) zowiezo sceptisch tegenover eventuele langetermijneffecten van Rituximab.
Bij mijn weten wordt dat momenteel op enkele plaatsen in de wereld onderzocht, maar nog niet buiten kleinschalig onderzoek toegepast.
Bij mijn weten staat hij (DML) zowiezo sceptisch tegenover eventuele langetermijneffecten van Rituximab.
Ik weet weinig.
Dr de meirleir
Ben echt benieuwd wat hij me gaat voorschrijven... ik vertrek een week later met verlof, ik hoop dat het doenbaar zal zijn.
Dr de meirleir
Ge kunt al beginnen met de medicamenten die ge op een week tijd te pakken kunt krijgen he, en als ge met een aantal dingen pas na uwe verlof kunt beginnen, dan is dat helaas maar zo.
gene stress.

Ik weet weinig.
Dr de meirleir
Ik moet zeggen dat ik ermee in zit.
In Mont Godinne hebben ze me gezegd dat ik toch nooit ga genezen...
In Mont Godinne hebben ze me gezegd dat ik toch nooit ga genezen...