lotgenoten gezocht
Moderator: Moderators
lotgenoten gezocht
Hallo iedereen...
Ik ben 30 jaar en heb sinds 1999 CVS. Ik zou graag eens afspreken met lotgenoten of naar een praatgroep gaan in de regio Limburg België of maastricht. Kan iemand me hierbij helpen?
alvast bedankt
Ik ben 30 jaar en heb sinds 1999 CVS. Ik zou graag eens afspreken met lotgenoten of naar een praatgroep gaan in de regio Limburg België of maastricht. Kan iemand me hierbij helpen?
alvast bedankt
Hoi junoke,
Welkom op het forum!
Groetjes, Louisa
Welkom op het forum!
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
halloo
ik hoop dat hier nog mensen op reageren. ik kom uit lelystad en ben 26jaar heb 2 kids (1 van bijna 5 en 1 van bijna 2)en sinds vandaag heb ik de diagnose van ME.ik weet een beetje wat het inhoud maar ben heel benieuwd naar andere ervaringen en in hoever mensen het hebben (hoe zwaar) ik heb nu medicijnen gekregen en als dat niet werkt moet ik therapie gaan volgen. graag hoor ik andere verhalen
ik hoop dat hier nog mensen op reageren. ik kom uit lelystad en ben 26jaar heb 2 kids (1 van bijna 5 en 1 van bijna 2)en sinds vandaag heb ik de diagnose van ME.ik weet een beetje wat het inhoud maar ben heel benieuwd naar andere ervaringen en in hoever mensen het hebben (hoe zwaar) ik heb nu medicijnen gekregen en als dat niet werkt moet ik therapie gaan volgen. graag hoor ik andere verhalen
ik heb een huisarts die 5 jaar met ME passienten heeft gewerkt moest mijn verhaal doen waar ik allemaal last van heb en toen zei ze dat ik ME heb en van haar heb ik ook de meds gekregenasje schreef:Welkom dani_bobo!
Er is in de verschillende topics genoeg te lezen over ervaringen! Iig: met ME kun je nog tot zo'n 50% functioneren of geheel bedlegerig zijn en alles er tussenin.
Heb je de diagnose en medicijnen van een bekende ME vriendelijke arts gekregen?
groetjesss
senna schreef:Welkom hier !
Lijkt me de snelste diagnose in de me-geschiedenis !
hahaha jah he nee er is wel een aantal dingen voor geweest heb eerst bij een reuroloog gelopen om dingen te onzoeken die kon niks vinden dus daar was ik ook wel effe zoet mee loop al 2 en een half jaar met giga pijn vanaf mijn zwangerschap dat werd gegooit op bekkeninstabiliteit dus ben ook al effe in de molen alleen ik heb nooit gezegd dat ik iedere keer zo moe ben en geen fut meer had ik ben gewoon doorgegaan ben nu 26 en heb er al 10 jaar last van(van de uitputing enzo...)
sorry heb een typ fout gemaakt zat onder behandeling van een neuroloog
ik had er 1 in hardewijk dr bernsen maar die kon niks vinden. en ik moet zelf op internet kijken welke therapie er bij mij past.en wat voor me is.
mijn huisarts heeft gezegt dat ik me heb en dat als de meds niet helpen dat ik dan in therapie moet.
ik heb cernitene en amitriptyline als medss en b12 injectie en vitamine d.

ik had er 1 in hardewijk dr bernsen maar die kon niks vinden. en ik moet zelf op internet kijken welke therapie er bij mij past.en wat voor me is.
mijn huisarts heeft gezegt dat ik me heb en dat als de meds niet helpen dat ik dan in therapie moet.
ik heb cernitene en amitriptyline als medss en b12 injectie en vitamine d.
Je hebt mazzel met je huisarts die duidelijk wel iets weet van ME! Dat is meestal niet zo met huisartsen (en andere artsen). Wel vreemd dat ze zegt dat je anders in therapie moet, ik kan je wel zeggen dat je van therapie niet zal genezen, dat kun je met geen enkele lichamelijke ziekte. Hooguit kun je met een ME-vriendelijke therapie (Pacing) er iets beter mee om leren gaan maar dat hebben de meeste mensen met een ziekte nog altijd niet direct nodig...Maar hopelijk heb je baat bij de medicijnen. Had je een B12 tekort?
Life smells...